תקציב הפרסום של חברת ההכנה לפסיכומטרי EZ WAY עובר לזרמון
קבוצת זרמון תחל לטפל בתקציב הפרסום של חברת ההכנה לפסיכומטרי EZ WAY , בשווי של מיליון וחצי שקלים. בשנים האחרונות טיפל בתקציב משרד הפרסום ברזני לוי (כיום פועל תחת השם TRUE). תקציב הפרסום כולל את ניהול נכסי הדיגיטל לרבות קידום אתרים, הפקות תוכן וסושיאל.
EZ WAY מתמחה בהכנה לפסיכומטרי, תוך שהיא נמצאת בקשר הדוק עם האוניברסיטאות (וחלק מהמכללות) שם משתמשים בשיטה הלימודים אותה פיתחה במסגרת המכינות הקדם אקדמיות.
ליאת עמיר מרון, סמנכ"ל האסטרטגיה בקבוצת זרמון: "אנחנו גאים ונרגשים לטפל בתקציב EZ WAY האתגר המרתק בלקוח זה כולל פניה ופילוח של הקהלים הרלוונטים, בעיקר במדיום הדיגיטלי. נייצר בולטות הן באסטרטגיה והן בקריאייטיב חדשני ויוצא דופן.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2."גאים ונרגשים"שולה 30/11/2016 14:17הגב לתגובה זו0 0מתה על התגובות הדרמטיות האלה. כולה פסיכומטרי בשקל וחצי. תרגיעי מאמי .סגור
-
1.מה עם תמונה מעודכנת של זרמון?ערן 30/11/2016 12:56הגב לתגובה זו1 0יש עדיין אנשים שרואים את קירות הלבנים של המשרד הישן ברחוב האומנים ומתכסים בזיעה קרה...סגור