צובט בלב: צפו במהלך של אדלר ושגב משה לבית השנטי

נדמה שבכל שנה אנו אומרים זאת, וגם הפעם, המהלך מקורי ומרגש מאוד וכמו שתראו בסרטון גרם ללא מעט אנשים להזיל דמעות
 | 
telegram
(6)

שנה עברה והמהלך השנתי של משרד הפרסום אדלר חומסקי עבור בית השנטי התומך בנוער בסיכון הגיע. נדמה שבכל שנה אנו אומרים זאת, וגם הפעם, המהלך מקורי ומרגש מאוד וכמו שתראו בסרטון גרם ללא מעט אנשים להזיל דמעות.
 
במשרד הפרסום חברו לשף שגב משה ויחד איתו הכינו תפריט מפתיע עבור אורחיו של השף שהוזמנו לאירוע חגיגי להשקת התפריט החדש של מסעדת שגב-ארט לשנת 2017. המכנה המשותף לכל המנות הוא גם נקודת החיבור של המהלך לבית השנטי. כל המנות הוכנו ממרכיבים ומזון ששגב וילדי בית השנטי אספו מהפחים. רגע לפני שהאורחים נעצו את המזלג באוכל המונח על הצלחת הזמין אותם שגב לצפות בסרט שמראה להם איך האוכל הגיע לצלחת ומה הוא עבר בדרך. 

המהלך השנתי נוצר כדי להעלות את המודעות לאותם 14 אלף בני נוער בסיכון שחיים בישראל, לקראת יום הילד הבינלאומי. אותם בני נוער חיים ברחוב, נאלצים לחפש שאריות מזון ואפילו מקום להעביר בו את הלילה. בבית השנטי, בית מחסה לנוער בסיכון, עוזרים להם לבחור בחיים ולצאת מהרחוב - שם הם חיים בתנאים שאף ילד לא צריך לחיות.

 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

לצד התרומה החברתית של אדלר חומסקי לבית השנטי, חדי העין של ענף הפרסום כבר הספיקו לשלוח לאייס את מה שנראה כמו הגרסה המקורית של המהלך מ-2008, תחת ידיו של משרד הפרסום מקאן דיגיטל.  כמו בקמפיין הנוכחי גם אז היה זה השף שגב משה שבישל ארוחה משאריות. אז היה מדובר בקמפיין עבור עמותת  שורשים' לקראת החגים שנועד להזכיר לקהל את מצוקתם של אלפי קשישים חסרי כל. 

 

האם ייתכן שבאדלר חומסקי לא היו מודעים למהלך של מקאן דיגיטל? בהחלט, בכל זאת עברו 8 שנים ואלפי קמפיינים מאז. האם ייתכן שהשף שגב משה שהיה שם גם בקמפיין הראשון לא זכר שהוא לקח חלק בדבר דומה? בזה כבר יותר קשה להאמין, ועדיין ישנה אפשרות שכזאת. עם זאת, בשורה התחתונה, בענף שאחד המשפטים הכי שגורים בו הוא "עשו את זה כבר", מישהו באדלר חומסקי היה צריך להשקיע קצת יותר מאמץ בחיפוש רפרנסים מהעבר כדי שלא להיגרר לסיטואציה לא נעימה שכזו. 

תגובות לכתבה(6):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    זו כבר לא העתקה - זו בורות
    קריאייטיב מקאן 2008 01/12/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מקאן עשו בדיוק אותו הדבר ב-2008. מילא הקריאייטיב של אדלר שלא עשה בדיקה הכי פשוטה, אבל למה שגב משה לא הרים דגל אדום ואמר: חברים. יש לי דז'ה וו? משה בנימין: יש מצב שתצליח להוציא מהם תגובה עניינית למה שכולם מגיבים פה שהיא לא מכבסת קלישאות של "מה שחשוב לנו זה לעשות טוב לקהילה?"
    סגור
  • 5.
    מצ'עמם- גלגול של גלגול של העתקה של עוד פעם
    מצ'ועמם 01/12/2016 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשו את זה רק ארבעים מליון פעם ואף אחד בסרט של אדלר לא טעם את האוכל כי פחדו מתגובות הסועדים או שזה מבויים מדי. קיצר, עוד פעם מאותו הדבר.
    סגור
  • 4.
    כל מה שרקוב בתעשייה, אנשים שבעים ומדושנים שלא ידעו רעב בחיים שלהם
    הכל כשר לפרס בפסטיבל 01/12/2016 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וחלאיק זה מבוים למוות, הבאתם אוטובוס ניצבים?
    סגור
  • 3.
    קצת מעותק
    אלמוני 01/12/2016 08:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שגב משה קצת ממחזר הייתי אומרת... הוא עשה את זה לפני כמה שנים עם עמותת שורשים https://youtu.be/RWL1l5l004o
    סגור
  • 2.
    מאוד יפה (ל"ת)
    רונן 30/11/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 1.
    ציניות זולה טריק עלוב (ל"ת)
    אני ואני 30/11/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות