
צילום: יח"צ/ צילום מסך
מנהלי שיווק מדווחים: שפ"א הפכה מפרסמים לקרייני פקקים ברדיו
בשפ"א החלו לשתף פעולה עם מי שנהנים יותר מכולם מפקקי הענק שכולנו סובלים בהם מדי בוקר בישראל - המפרסמים
מהלך של שפ"א (שירותי פרסום אזוריים - חברת המדיה של הרדיו האזורי) שלא בטוח תחת איזו קטגוריה ניתן לרשום אותו: פרסום, שיווק או חיזוק הקשר עם המפרסמים עלה לאוויר (תרתי משמע) לאחרונה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר יער לוי.
אם בכל זאת, בפרסום עסקינן, אזי המוצר במקרה הזה הוא הפרסום ברדיו האזורי וקהל הצרכנים שלו הם המפרסמים - סמנכ"לי ומנהלי שיווק שרוכשים זמן אוויר מהתחנות.
בשפ"א החלו לשתף פעולה עם מי שנהנים יותר מכולם מפקקי הענק שכולנו סובלים בהם מדי בוקר בישראל - המפרסמים. סמנכ"ל השיווק של מימון ישיר שרון בן עזרא, מנהלת השיווק של קבוצת לובינסקי כרמית אילוז ומנהלת השיווק של זכיינית ערוץ 2 רשת אורנה שלומוף, הוזמנו לשמש כקריינים ליום אחד ולהקריא את מבזק הפקקים ברדיו ללא הפסקה. הקמפיין יגובה בשת"פ שנבנה בימים אלו עם קבוצת מנהלי שיווק מצייצים בפייסבוק.
- 1.סימון 06/12/2016 13:35הגב לתגובה זוחלש, לא מחובר באמת... להקריא דיווחי תנועה זה לפרגן לפקקים? WTF וכל הקריינים של משרד הפרסום... אוייי זה מריח לא טוב...