
עברו אודישן: כמעט 30% לפרק ההשקה של The voice
ערב נהדר לזכיינית רשת: על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי השקת העונה הרביעית של The voice קיבלה 29.8%. מדובר על השקה דומה לעונה הקודמת, אבל נמוכה משמעותית מ-2 העונות הראשונות - 38.9% לראשונה ו-35.5% לשנייה.
מי ששילמה את המחיר הייתה סדרת הדוקו אחרי הצלצול (ערוץ 10) שהסתפקה ב-6.2%. משחק ליגת האלופות בין ריאל מדריד לבורוסיה דורטמונד (ערוץ ספורט) ניפק 6.2%.
'מפלצות' (רשת, ערוץ 2) הניבה 14.5%, 'תכנית הלילה' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 8.3%, 'הצינור' (ערוץ 10) 4.9%, 'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) ניפקה 4.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-5.2%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 3.7%.
ראש בראש בפרה-פריים: לקט של 'הקול של' (רשת, ערוץ 2) לקראת עליית The voice, הניב 10.4%, ו'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 11.7%. מנגד רשמה 'ערב טוב עם גיא פינס' (עורץ 10) 9.1%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 21.3% מול 10.3% ל'חדשות 10'. 'מבט' (ערוץ 1) עם 5.2%.
- 2.גיא 08/12/2016 11:02הגב לתגובה זופרק מרגש עד דמעות... תחזרו לזה באינטרנט...
- 1.הייתה פרסומת ארוכה בלי תכנית (ל"ת)פראיירים הצופים 08/12/2016 10:58הגב לתגובה זו