קריאייטיב בינ"ל: שיא הרגש בסדרת פרסומות למוצרי חשמל
תקופת חג המולד מאופיינת בפרסומות מרגשות, לעיתים קרובות פומפוזיות עם תקציב גבוה. חלקן גם מעלות נחשקות כלכלית בצורה של מחירים מיוחדים לחג, יותר בכיוון הארד סייל. רשת מוצרי האלקטרוניקה הסקנדינבית Elkjop מוצאת זווית חדשה, פשוטה אך לא פשטנית ומצליחה להשיג מקסימום רגש במינימום השקעה.
בטון & סטייל המזכיר את הפרסומות האלמותיות של John Lewis ועם תובנה חכמה, מצליחה החברה להעביר מסר עצמתי ומרגש שהופך את מוצרי החשמל הכי רגילים למתנה
הכי מרגשת בחג.
THE TEEN
THE MOTHER
THE OLD MAN
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה