עכשיו במוזיאון: עבודה של דניאל ברק ל-VW תוצג ב-MOMA
עבודה של איש הקריאייטיב הישראלי דניאל ברק שמשמש בימים אלו כמנהל קריאייטיב במשרד הפרסום SAATCHI LA תוצג במוזיאון לאומנות מודרנית ה-MOMA בניו יורק.
הפרויקט ששמו של ברק חתום עליו נכנס למוזיאון דרך ה-AICP, אחת התחרויות הנחשבות בארה"ב, שהזוכות בה מוצגות במוזיאון.
ברוב המקרים מדובר בעבודות ידועות ששמן הולך לפניהן לאחר שזכו בפרסי גראנד פרי וזהב בפסטיבלים נחשבים כמו קאן, לדוגמא: חנות הנשק של גריי בניו יורק, ג׳סטינו שזכה בגראנד פרי בקאן, אולד ספייס, נייקי ועוד.
העבודה של ברק, עבור מותג הרכב הגרמני פולקסוואגן, זכתה בקטגוריית Next Website במסגרת התחרות. בכל קטגוריה זוכות בין 1-3 עבודות בלבד, ואלו נכנסות למחלקת הווידאו של מוזיאון המומה בניו יורק, ולאחר מכן לארכיון המוזיאון במחלקה שנקראת The Art and Technique of the American Commercial. פאנל שופטי התחרות מורכב מ-400 פרסומאים ואנשי תעשיית הבידור.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.שיו איזה חתיייך הדניאל ברק הזהמעריץ אלמוני 16/12/2016 00:23הגב לתגובה זו3 0מלך מלך מלך עשה לי ילדיםסגור