עכשיו במוזיאון: עבודה של דניאל ברק ל-VW תוצג ב-MOMA

הפרויקט ששמו של ברק חתום עליו נכנס למוזיאון דרך ה-AICP, אחת התחרויות הנחשבות בארה"ב, שהזוכות בה מוצגות במוזיאון.
 | 
telegram
(1)

עבודה של איש הקריאייטיב הישראלי דניאל ברק שמשמש בימים אלו כמנהל קריאייטיב במשרד הפרסום SAATCHI LA תוצג במוזיאון לאומנות מודרנית ה-MOMA בניו יורק.

הפרויקט ששמו של ברק חתום עליו נכנס למוזיאון דרך ה-AICP, אחת התחרויות הנחשבות בארה"ב, שהזוכות בה מוצגות במוזיאון.  

ברוב המקרים מדובר בעבודות ידועות ששמן הולך לפניהן לאחר שזכו בפרסי גראנד פרי וזהב בפסטיבלים נחשבים כמו קאן, לדוגמא: חנות הנשק של גריי בניו יורק, ג׳סטינו שזכה בגראנד פרי בקאן, אולד ספייס, נייקי ועוד. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

העבודה של ברק, עבור מותג הרכב הגרמני פולקסוואגן, זכתה בקטגוריית Next Website במסגרת התחרות. בכל קטגוריה זוכות בין 1-3 עבודות בלבד, ואלו נכנסות למחלקת הווידאו של מוזיאון המומה בניו יורק, ולאחר מכן לארכיון המוזיאון במחלקה שנקראת The Art and Technique of the American Commercial. פאנל שופטי התחרות מורכב מ-400 פרסומאים ואנשי תעשיית הבידור. 

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיו איזה חתיייך הדניאל ברק הזה
    מעריץ אלמוני 16/12/2016 00:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מלך מלך מלך עשה לי ילדים
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות