מטרנה. מחכה לאמהות בוואטסאפ
צילום: יח"צ/ צילום מסך

כבר לא בפיילוט: מטרנה פותחת את הייעוץ בוואטסאפ לכולן

לאחר השקה שקטה, מטרנה "מעלה את הווליום" ומשיקה את השירות באופן מאסיבי תחת השם גרופEAT, שירות שבאמצעותו אימהות יכולות להירשם, באתר מטרנה, לאחת מ-4 קבוצות וואטסאפ ייעודיות
משה בנימין | (1)

חצי שנה לאחר שהשיקה את שירות הייעוץ בוואטסאפ לאמהות במתכונת פיילוט מצומצמת, מטרנה פותחת את השירות לכולן.    השבוע מטרנה "מעלה את הווליום" ומשיקה את השירות באופן מאסיבי תחת השם גרופEAT, שירות שבאמצעותו אימהות יכולות להירשם, באתר מטרנה, לאחת מ-4 קבוצות וואטסאפ ייעודיות. לכל קבוצה יש גם יועצת מקצועית השייכת למרכז לייעוץ תזונתי של מטרנה ואימהות יכולות להתייעץ איתה. לכל קבוצה מותאמת יועצת מקצועית על פי מאפייני הקבוצה: יועצת שינה, יועצת תזונה, ויועצת הנקה.

שמוליק קיטייניק, סמנכ"ל האסטרטגיה של JWT ישראל, משרד הפרסום של מטרנה המלווה את המהלך: "במשך הרבה זמן חשבנו יחד עם מטרנה איך אנחנו מוצאים דרכים חדשות לדבר עם אימהות ולתת להן מענה לצרכים שלהן. מטרנה הייתה תמיד החברה שהובילה את השיח עם אימהות בפלטפורמות השונות, אבל הרגשנו שבעידן המובייל והציפיה לתשובה מקצועית מיידית אנחנו צריכים להביא משהו שעוד לא היה. מטרנה גרופEAT הוא שילוב של שתי תובנות צרכניות עמוקות. האחת שאימהות מחפשות לתקשר עם אמהות אחרות שנמצאות באותו מצב או שלב, והשני הוא מה שכל אמא היתה רוצה, ברגעים שבהם חייבים עצה, יועצת מקצועית לצידה". 

המהלך השיווקי מלווה בסרט פרסומת שעלה אמש לאוויר.  

קרדיטים המפרסם: מטרנה  משרד: JWT  מנכ"ל: יורם דמבינסקי  סמנכ"ל אסטרטגיה: שמוליק קיטייניק  סמנכ"ל קריאייטיב: אסף כץ  קופי: נועם קראוזה  סופרוויזרית: שירלי אנגל תקציבאית: דנה ניסן  מנהלת הפקה: שרון בן דוד

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מהלך שיווקי מבריק (ל"ת)
    מצייץ 21/12/2016 14:20
    הגב לתגובה זו