10 ערים, 10 תשדירים: לאומית יוצאת בקמפיין דיגיטל מפולח
קופת חולים לאומית לוקחת את סקרי שביעות הרצון שלהם צעד אחד קדימה למהלך דיגיטלי מפולח ל-10 ערים שונות. המהלך מציג את ציוני שביעות הרצון שלקוחות לאומית נתנו לשירות הרפואי בסניפי הקופה באותה עיר, וכולל בהתאם 10 סרטונים, 10 מעברוני מובייל ו-10 תשדירי רדיו שונים - כל אחד מטורגט לעיר אחרת, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ipg.
במשרד מסבירים כי, על מנת להגיע לתושבי הערים באופן מדויק ככל האפשר, נעשה שימוש ביכולות הפילוח הדיגיטליות המתקדמות ביותר של גוגל ופייסבוק ובכלים מבוססי מיקום. עוד הם מציינים כי הצוות הטכני של גוגל בדאבלין נרתם לפרויקט, כדי לסייע באופטימיזציה של המהלך ביוטיוב, שישמש ככלי הוידיאו המרכזי בקמפיין.
תומר צח, מנהל דיגיטל בראובני פרידן: "הקמפיין לוקח את העבודה הפרוגרמטית והשימוש בדאטה לרמה גבוהה ביותר של פילוח ומאפשר לנו ליצור ולהגיש מסר רלוונטי לכל קהל. גם כאן, כמו בכל קמפיין, אפיינו את הקהלים השונים, התאמנו את המסרים והכלים כדי לייצר עבודה דיגיטלית אפקטיבית".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.מה האייטם פה?PPC MY ASS 22/12/2016 18:13הגב לתגובה זו0 0שהם השתמשו בטרגוט? חחחח לטרגט לפי מיקום בגוגל ובפייסבוק לא דורש שיתוף פעולה עם גוגל ולא עם דאבלין. כל קוף שיודע אנגלית יכול לעשות את זה. עלק דיגיטל ועבודה פרוגרמטיתסגור
-
2.שקיפות בלאומיתאאיפה 22/12/2016 18:06הגב לתגובה זו0 0שישקיעו בכא כדי לתת שירות טוב יותר ולא יתנו ללקוחות להמתין בסניף שעות לקבלה,לרופא,לאחות, לבית המרקחתסגור
-
1.גם כן פילוחחסידוב 21/12/2016 14:32הגב לתגובה זו1 0זה שתנפנפו בגוגל דאבלין ושאר אילנות גבוהים לא יעזור לטירגוט העלוב שלכם. אני גר בראשון וקיבלתי פרירול של באר שבע. אולי כדאי לחשב טירגוט מחדש...סגור