חברון זלצמן 23 זכה בתקציב הפרסום של מותגי בוגבו ישראל
משרד הפרסום חברון זלצמן 23 שנוצר מהחיבור בין דודי חברון, גבי זלצמן ו-"23" בבעלותו של יוסי צרפתי זכה בתקציב הפרסום של מותגי בוגבו ישראל, בתום מכרז.
בוגבו ישראל משווקת 3 מותגי פרימיום בינלאומיים: בוגבו (עגלות), מנשאי בייבי-ביורן (Babybjorn), ו- yoyo מבית בייביזן. בוגבו ישראל צפויה לעלות בשנה הקרובה עם מספר השקות וקמפיינים בטלוויזיה ובדיגיטל כאשר התקציב שיועמד לפעילות יעמוד על מיליוני שקלים בודדים.
לדברי מנהלת השיווק של בוגבו ישראל דפי גרון הרשקוביץ׳: ״לקראת האתגרים העומדים בפנינו בשנת 2017, החלטנו לחפש משרד פרסום שייתן מענה הולם בתחומי האסטרטגיה והדיגיטל. מצאנו בחברון זלצמן 23 את הפרטנרים הראויים ביותר, ומאחלת לכולנו בהצלחה״.
דודי חברון, מנכ״ל משותף בחברון זלצמן: ״לאט לאט חברון זלצמן הופך להיות בית למותגים בינלאומיים מובילים בתחומם. כבוד גדול עבורנו לטפל במותגי בוגבו. אני מודה על הבחירה ונעשה הכל, כדי להיות ראויים לאמון שנתנו בנו״.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
6.חמודיםמקסימים אחד אחד 04/01/2017 16:28הגב לתגובה זו0 0תצליחו!סגור
-
5.דודי תעשה לי ילד... (המנשא עלייך) (ל"ת)אהוד 04/01/2017 16:22הגב לתגובה זו2 0סגור
-
4.מותג פח שנזרק ממשרד למשרד (ל"ת)דנית 04/01/2017 15:59הגב לתגובה זו2 3סגור
-
3.מותגים מדהימים למשרד מדהים (ל"ת)סיון 04/01/2017 14:43הגב לתגובה זו2 0סגור
-
2.כבודמושון 04/01/2017 12:57הגב לתגובה זו1 0גבי היקר ככ גאה כמו אבא לשמוע על ההצלחות שלך כן ירבוסגור
- טען עוד
-
1.תותחים! שיהיה בהצלחה! (ל"ת)אמיר 04/01/2017 12:24הגב לתגובה זו1 0סגור