
צילום: יח"צ
פרסום ראשון
מכון התקנים הישראלי מוציא את תקציב הפרסום למכרז
בין תנאי הסף הנדרשים להשתתפות במכרז: נסיון של 5 שנים לפחות במתן שירותי פרסום וטיפול בתקציבי פרסום של גופים ציבוריים
מכון התקנים הישראלי (מתי) מוציא למכרז את תקציב הפרסום, כך על פי אתר יפעת מכרזים. תקופת ההתקשרות תהיה לשנתיים עם אופציה להארכה ל-3 תקופות נוספות בנות שנה ובסה"כ 5 שנים מקסימום.
בין תנאי הסף הנדרשים להשתתפות במכרז: נסיון של 5 שנים לפחות במתן שירותי פרסום וטיפול בתקציבי פרסום של גופים ציבוריים, ניהול תקציבי פרסום של 3 לקוחות לפחות שאחד מהם הוא גוף ציבורי, בהיקף של מיליון שקלים ומעלה, 5 מכתבי המלצה, 5 קמפיינים מ-5 השנים האחרונות ועוד.
נכון להיום מטפל בתקציב הפרסום של המכון משרד הפרסום אשכנזי זלצמן Bsa. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2016 עמד תקציב הפרסום על כ-1.5 מיליון שקלים במחירי מחירון, זאת לעומת 2015 אז פרסם המכון בהיקף של כ-4.5 מיליון שקלים במחירי מחירון. רוב התקציב (2016) הופנה לעיתונות (85%) והיתרה לגזרת הדיגיטל, ללא טלוויזיה.