מכון התקנים הישראלי מוציא את תקציב הפרסום למכרז
מכון התקנים הישראלי (מתי) מוציא למכרז את תקציב הפרסום, כך על פי אתר יפעת מכרזים. תקופת ההתקשרות תהיה לשנתיים עם אופציה להארכה ל-3 תקופות נוספות בנות שנה ובסה"כ 5 שנים מקסימום.
בין תנאי הסף הנדרשים להשתתפות במכרז: נסיון של 5 שנים לפחות במתן שירותי פרסום וטיפול בתקציבי פרסום של גופים ציבוריים, ניהול תקציבי פרסום של 3 לקוחות לפחות שאחד מהם הוא גוף ציבורי, בהיקף של מיליון שקלים ומעלה, 5 מכתבי המלצה, 5 קמפיינים מ-5 השנים האחרונות ועוד.
נכון להיום מטפל בתקציב הפרסום של המכון משרד הפרסום אשכנזי זלצמן Bsa. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2016 עמד תקציב הפרסום על כ-1.5 מיליון שקלים במחירי מחירון, זאת לעומת 2015 אז פרסם המכון בהיקף של כ-4.5 מיליון שקלים במחירי מחירון. רוב התקציב (2016) הופנה לעיתונות (85%) והיתרה לגזרת הדיגיטל, ללא טלוויזיה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה