היעד - כסף: מבט על כלי הפרסום החדשים של סנאפצ'ט
כמו אצל מתחרותיה מפייסבוק וגוגל, גם החבר׳ה בסנאפצ׳ט (או בשמה הרשמי של החברה, Snap) כבר למדו שהדרך הכי טובה לצאת להנפקה הצפויה במהלך 2017, היא להגדיל את תזרים המזומנים, הרווחיות וגם את מוצרי הפרסום.
עם שווי חברה שנע בסביבות 20 מיליארד דולר כיום, סנאפצ׳ט מחליטה להעביר הילוך ולהכניס לשימוש כלי פרסום מתקדמים שהמשמעות שלהם היא אחת: אנחנו כאן בשביל הכסף.
עד עכשיו סנאפצ׳ט הציגה כלי פרסום סופר-חדשניים וחווייתיים, אך בפועל, כלים אלו היו בעלי ערך מותגי מבוסס Engagement ולאו דווקא מהסוג הממיר והאהוב כל-כך על מפרסמים. בנוסף, החברה אף השיקה את ה-Spectacles - משקפיים מתקדמים (טכנולוגיה לבישה) המאפשרים למשתמש לחלוק את החוויות מנקודת מבטו. אז אחרי שהרבה מאוד אנשים נכנסו לכלוב הזהב, הגיע הזמן להפוך את הזהב לכסף.
הפיצ׳ר החדש הראשון שהחברה צפויה לשחרר, הוא מודעות לידים ״אוטומטית״ מהסוג שניתן למצוא כיום בפייסבוק. החידוש: הגולש ימלא את פרטיו האישיים פעם אחת בלבד בצורה מקיפה ויוכל למסור אותם למפרסמים לפי העדפותיו. פיצ׳ר שכזה אמור להגדיל משמעותית את אחוז ההמרה בסנאפצ׳ט, אל מול כלי פרסום דומים בפלטפורמות אחרות.
כלי חדש נוסף יאפשר לגולשים לרכוש מוצרים המופיעים בתוך מודעת וידאו, באמצעות עמוד מיוחד הנחשף בגלילה, ומשם לאתר של המותג. כלי שכזה יכול להיות Game Changer בקרב מותגי תוכן, מוזיקה, אופנה, תכשיטים ועוד. השקת המוצרים החדשים מבית סנאפצ׳ט מגיעה זמן קצר לאחר כניסתה של פייסבוק לתחום פרסומות הוידאו בתוך התוכן שהיו נשלטות עד היום על ידי יוטיוב. אין ספק שעידן ה-Performance והפרסום מבוסס Data פותח את 2017 ברגל ימין.
*** הכותב הוא מנכ״ל ובעלים של סוכנות הקריאייטיב הדיגיטלית twentythree
- 1.לא ברור 24/01/2017 22:57הגב לתגובה זואיך ? איך? שתף אותנו בדיעה אמיתית