גמדים. דמיון מאויר
צילום: יח"צ
TV

שטראוס מפיחה חיים בדמיון המפותח של הילדים

הקטנטנים נשאלים "לאן הולך הסוכר כשהוא עוזב את גמדים" וההסברים המלומדים שלהם הופכים לסרט משעשע ששומר על שיבושי הלשון הייחודיים כגון וילייתן במקום לוויתן
משה בנימין | (5)

זה לא שמעולם לא ראינו את הטריק הקריאייטיבי של לאייר או להציג ויזואלית טקסטים מדוברים, של ילדים או בכלל, אבל המהלך החדש של שטראוס עבור מהדורת גמדים ללא סוכר נעשה בכשרון שובה לב. 

מאחורי המהלך עומדת סוכנות הקריאייטיב דיגיטל Hooligans שמקבלת מידי שטראוס מנדט נוסף לעבודה על מותגים של החברה לאחר שקיבלו לטיפולם את המותג ENERGY.

הרעיון הקריאייטיבי, כאמור, מתרגם את הדמיון חסר המעצורים של ילדים לסיפורים מאוירים. הקטנטנים נשאלים "לאן הולך הסוכר כשהוא עוזב את גמדים" וההסברים המלומדים שלהם הופכים לסרט משעשע ששומר על שיבושי הלשון הייחודיים כגון וילייתן במקום לוויתן. יתרה מכך, במה שעשוי להפוך למגנט איינגייג'מנט עם הגולשים, שטראוס מזמינים אותם, הורים לילדים קטנים לשלוח אליה את התשובות שלהם לשאלה "לאן נעלם הסוכר" ואולי לקבל בחזרה סרט מאויר.

 

 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אוראור 01/11/2017 19:14
    הגב לתגובה זו
    בה שאלו את הילדים שאלות - וגם הם ענו תשובות מתוחכמות ויצירתיות - רק שהשאלות בפרסומת של ויסוצקידס לא היו קשורות למוצר - אלא לזמן - ופה השאלות בפרסומת לגמרי קשורות - והתשובות בהחלט חמודות - כמו הילדים שעונים אותם - מתוקים שבא לאכול אותם - בדיוק כמו המעדן - ולכן סמלי שבחרו ותם לפרסומת הזאת - חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.
  • 4.
    מוקסמת 22/01/2017 15:13
    הגב לתגובה זו
    רעיון מקסים, ביצוע מקסים עוד יותר. שאפו לשטראוס ולחוליגנים
  • 3.
    שוקי 19/01/2017 23:15
    הגב לתגובה זו
    מדהים מה ששטראוס עושים רועי כפרי, ספלנדיד, המשוררים בסימפוניה , גמדים פשוט בית ספר
  • 2.
    ספק 19/01/2017 18:47
    הגב לתגובה זו
    לא רואים ממטר את הדינוזאורים בעשיריות
  • 1.
    Tal 19/01/2017 17:07
    הגב לתגובה זו
    https://vimeo.com/200187537