
רגע לפני סגירה: מכרז הפרסום ברכבת נדחה במפתיע
המכרז על תקציב הפרסום של רכבת ישראל היה אמור להסתיים מחר (יום ב') בשעה 13:00, אבל לאייס נודע כי ישנו טוויסט בעלילה. בהחלטה מפתיעה של הרגע האחרון, הוחלט לדחות את מועד ההגשות הסופי ל-9 בפברואר, מה שמעלה תמיהות בענף הפרסום.
בשיחה עם אייס, אומר גורם בכיר בענף כי סיבת העיכוב, ככל הנראה, היא עתירה מנהלית שהוגשה כנגד ההליך המכרזי, מה שהוביל את הרכבת להחלטה לדחות בכמה שבועות את הדד-ליין להגשת ההצעות.
על פי מסמכי המכרז, תקופת ההתקשרות עם הזוכה תהיה לשנה, עם אופציה להארכה מקסימלית ל-24 חודשים בלבד. במסמכי המכרז מציינת הרכבת כי עם פתיחת המעטפות ייבחן ניסיון העבר שלה, במידה וקיים, עם המשרדים המתמודדים. סעיף זה מגיע על רקע היסטוריה רצופת משברים של הרכבת עם ספקי הפרסום שלה, כולל סערות תקשורתיות בזמן מכרזים. עוד מציינת רכבת ישראל כי היא שומרת לעצמה את הזכות לפסול את השתתפותו של משרד פרסום על רקע זה, לאחר שימוע שייערך למשרד שבו יוכל לשטוח את טענותיו בפני ועדת המכרזים.
בין תנאי הסף שמחייבת הרכבת: ניסיון של 5 שנים כמשרד פרסום בעל היבטים אסטרטגיים וקריאייטיביים, מחזור של לפחות 100 מיליון שקל על פי מחירי יפעת בקרת פרסום ב-2015, לקוח אחד לפחות בהיקף של 45 מיליון שקלים לפי מחירי יפעת ותקציב דיגיטל של לפחות 100 מיליון שקלים, גם כן לפי מחירי יפעת. כמו כן נדרש היקף עבודה של לפחות 2 מיליון שקל במצטבר בגוגל ופייסבוק ב-2015. הרכבת תבחן את ההצעות השונות לפי חלוקת ניקוד שווה של 50% להצעת המחיר ו-50% להצעת האיכות. מועד ההגשה האחרון להתמודדות במכרז נקבע ל-23 בינואר 2017.
- עובד במקורות מול עובד בחברת החשמל - מי מרוויח יותר?
- כמה מרוויח עובד בחברת החשמל ? ולמה אנחנו צריכים DOGE ישראלי?
תגובת רכבת ישראל לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה.
- 1.זהר. עמיר 31/05/2018 20:14הגב לתגובה זולי או דגוב. לתית. לעזר