רשת WPP פרסמה בסנאפצ'ט ב-2016 פי 3 ממה שתכננה

סנאפצ' מסתמנת כאלטרנטיבה נוספת בעולם מפלצות הדיגיטל כדוגמת גוגל ופייסבוק. סר מרטין סורל הבעלים של WPP כבר מגדיר אותה כ"אלטרנטיבה מאיימת" כלפי פייסבוק
 | 
telegram

בראיון שהעניק ל-CNBC אמר יו"ר WPP העולמית ובעל השליטה סר מרטין סורל כי בשנת 2016, רשת הפרסום הגדולה בעולם שילשה את ההוצאה לפרסום שתכננה להקציב לאפליקציית סנאפצ'ט - מ-30 ל-90 מיליון דולר. 

אמנם מדובר בסכום זניח ובפער עצום לעומת ההוצאה של WPP בגוגל ופייסבוק: 5 מיליארד דולר ו-1.7 מיליארד דולר בהתאמה, אך להערכת  סורל, סנאפצ'ט צפויה להוות איום על פייסבוק או כפי שהוא מגדיר זאת בראיון: "אלטרנטיבה מאיימת".

סנאפצ'ט שסירבה להצעת רכישה מצד פייסבוק בוחנת הנפקה עתידית בבורסה, כאשר במקביל היא דיווחה למשקיעים פוטנציאליים על הכנסות צפויות מפרסום שינועו בין 250 ל-350 מיליון דולר בשנת 2016. על פי הערכת eMarketer, בשנת 2017 סכום זה צפוי לגדול עד לכמיליארד דולר. 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות