משרד הפרסום מקאן ואלי זכה בתקציב הפרסום של ג'ון ברייס
משרד הפרסום מקאן ואלי , שלוחת הפרסום הדרומית של קבוצת מקאן, זכה בתקציב הפרסום של ג'ון ברייס - זרוע ההדרכה של חברת מטריקס. המכרז הוא על גובה של כ-4 מיליון שקלים. במסגרת הפעילות הואלי יציעו שירותי פרסום מקיפים למכללת ג'ון ברייס, בסינכרון עם יוניברסל מקאן דיגיטל שינהלו את הפלטפורמות הדיגיטליות.
ג'ון ברייס הדרכה היא מהמובילות בישראל בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיית המידע ובתחום הדרכת מיומנות הניהול, השירות והמכירות. לחברה 3 מרכזי הדרכה בישראל ומרכזים נוספים באירופה.
מקאן וואלי, שציין לאחרונה 4 שנים להקמתו, מעניק כיום שירותי דיגיטל ופרסום ALL AROUND למותגים כגון טיטולים, הולמס פלייס, כרמל תיירות, דורות - מוצרי תבלון ועוד.
לדברי מוטי חדד מנהל ג'ון ברייס הדרכה, "קמפיין הפרסום אותו נציג בקרוב מזמין את הקהל הרלוונטי להצטרף לאחד מקורסי ההכשרה של המכללה הפותחים בפניו דלת להשתלבות בעבודה בחברות ההייטק והטכנולוגיה המובילות בישראל. לאחר עבודה פרודוקטיבית של מספר שנים עם מקאן יוניברסל בתחום הדיגיטל בחרנו במקאן וואלי כמשרד הפרסום עבור הקמפיין שלנו. מקאן וואלי ילוו אותנו בתהליך החל מביצוע מחקר שוק מקדים, דרך הקריאייטיב ועד לאסטרטגיה בבחירת תמהיל המדיה".
הדר גור אריה, מנכ"לית משותפת מקאן וואלי: "אנו שמחים וגאים על הצטרפות "ג'ון ברייס" למערך הלקוחות של מקאן ואלי. אנו מודים להם על בחירתם בנו כשותף אסטרטגי שילווה אותם בתהליכים העתידיים ויעניק להם הצעת ערך ייחודית של יכולות דיגיטליות לצד הבנה עמוקה במותגים ובאסטרטגיה שיווקית".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.היה תפור ממקאן (ל"ת)אחד שיודע 24/01/2017 09:17הגב לתגובה זו0 0סגור