הסתיים מכרז המדיה החברתית של פיקוד העורף - ויש זוכה
משרד בן חורין אלכסנדרוביץ זכה במכרז המדיה החברתית של פיקוד העורף – כך נודע לאייס. ההתקשרות עם החברה צפויה להיכנס לתוקפה בעוד כחודש.
תקציב הפרסום של פיקוד העורף מנוהל על ידי לפ"מ – לשכת הפרסום הממשלתית. לפ"מ הוציאה החוצה את הטיפול בכל נושא המדיה החברתית, במכרז בו התמודדו מספר משרדים. בן חורין אלכסנדרוביץ זכה בתקציב, ומי שיוביל את הטיפול בתיק יהיה סמנכ"ל הדיגיטל והחדשנות במשרד, נועם פורר.
הפעילות הדיגיטלית של פיקוד העורף כוללת עמוד פייסבוק עם כמעט 240 אלף לייקים, פעילות יוטיוב, ועמודים באינסטגרם ובטוויטר.
בסך הכל חודש ינואר עד כה מאיר פנים לבן חורין אלכסנדרוביץ, בעיקר לאחר שנבחר לטפל בתקציב היח"צ של מיקרוסופט. המשרד שבבעלותם של איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ', מעסיק כ-35 עובדים ומחזיק בכמה תקציבי עוגן כגון הרשות לניירות ערך עמה החל לעבוד לפני מספר חודשים, בנק לאומי, אלטשולר שחם, האוניברסיטה הפתוחה, סודה סטרים, הדקה ה-90, ואפילו הקמפיין של אבי ניסנקורן לראשות ההסתדרות - בבחירות שיתקיימו בחודש מאי הקרוב.
מלפ"מ נמסר לאייס: "תקציב הפרסום של פיקוד העורף, ובכלל זה תקציב הדיגיטל, מנוהל על ידי לפ"מ. במכרז שפרסמה לפ"מ למתן שירותי ניהול מדיה חברתית עבור פיקוד העורף, זכתה חברת בן חורין אלכסנדרוביץ, כאשר ההתקשרות עם החברה צפויה להיכנס לתוקפה בחודש מארס 2017".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.קשים אך איכותייםאתי 31/01/2017 19:01הגב לתגובה זו0 0באהבה גדולה! קצת כמו סיירת. קשוחים אבל שווים את זהסגור
-
2.תקבלו אותי כבר!אלדד 30/01/2017 18:01הגב לתגובה זו0 0שלושה ראיונות שונים כברסגור
-
1.שוב הם?משועמם 30/01/2017 15:41הגב לתגובה זו1 0מה קורה פהסגור