הישג ל-HAPPPY: זכו באתגר קריאייטיב בינלאומי של גוגל
רפי טל וכרמל אבוזלף, השותפים בעלים של סוכנות הפרסום והתוכן HAPPPY שהוקמה במרץ 2016 יכולים לסמן לעצמם וי גדול על הישג נאה. לאייס נודע כי השניים הצליחו להרשים את נציגי גוגל ישראל ובעולם ונבחרו לנהל ולהפיק קמפיין של ענקית הדיגיטל במסגרת יום האינטרנט הבינלאומי שיחול בשבוע הבא.
הצעד הראשון בדרך לבחירה המחמיאה בהם היה בישראל, לאחר שהנציגות המקומית של גוגל העדיפה אותם על פני הצעה אחרת, בהצגת פתרון לבריף שעסק בבריונות ושיח אלים ברשת. לאחר הנצחון בזירה המקומית, השניים, מלווים על ידי אנשי גוגל ישראל נסעו לסן פרנסיסקו שם הציגו את הרעיון במטה גוגל העולמית ושם קיבלו את ברכת הדרך להוציא לפועל את הרעיון שהציגו, ב-15 מדינות מסביב לעולם.
מבסוטים. אבוזלף וטל בסן פרנסיסקו
לאייס נודע עוד, כי במסגרת המהלך, מחר יצולם הקמפיין בכנסת ישראל (בין השאר), שבו ישתתפו חברי כנסת, בנוסף לידוענים. ככל הידוע לאייס, הבריף של גוגל עסק בדרכים קריאייטיביות לצמצום שיח אלים ברשת אך בשלב זה עדיין לא ידועים פרטים על הקונספט המנצח שבזכותו טל ואבוזלף גברו על המתחרים ב-2 סבבים, מקומי ובינלאומי.
עד להקמת המשרד, כרמל כמאל אבוזלף החזיק ברזומה של 10 שנים בענף הפרסום הישראלי. בתחילת דרכו שימש כארטדיירקטור בכיר בשלמור אבנון עמיחי וגלר נסיס. לאחר מכן שימש כמנהל קריאייטיב בכיר בגיתם ובתפקידו האחרון לפני שיצא לדרך עצמאית היה סמנכ"ל קריאטיב ב-KDA. טל סיכם 13 שנים בענף הפרסום בטרם הקים את המשרד, שבהן עסק בניהול לקוחות ואסטרטגיה. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל הלקוחות במשרד הפרסום ענבר מרחב g, ולפני כן שימש כמנכ"ל חברת הפרסום של קבוצת g. כמו כן, בעברו היה סמנכ"ל לקוחות בקבוצת אדלר חומסקי.
אבוזלף וטל סירבו להגיב לידיעה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.תותחים!ארז 01/02/2017 11:24הגב לתגובה זו0 0תגיעו רחוק אין ספקסגור