
קמפיין LIVE: מישל טרוני ייכלא יומיים בכלוב בדיזנגוף סנטר
משרד הפרסום In Your Face של אייל גיא וניר לבני לא יכול לעשות קמפיין פשוט, במובן הטוב של הדבר. מבחינתם ויראליות היא לא רק מילת באזז סקסית עבור מנהלי שיווק אלא ערך שהם נצמדים אליו בכל מהלך פרסומי, כמו גם בקמפיין שיצא לדרכו היום (יום ג') שבמסגרתו ייכלא מישל טרוני למשך יומיים בכלוב המוצב בתוך דיזנגוף סנטר - זאת לטובת קמפיין מודעות עבור עמותת תנו לחיות לחיות.
טרוני, שרירן סימפטי המוכר מעבודות אחרות בטלוויזיה ובפרסומות ייכלא בכלוב במטרה לעודד איסוף תרומות עבור העמותה, והקמפיין ישודר בווידאו חי מהכלוב בעמודי הפייסבוק שלו (טרוני) ושל כוכבי רשת נוספים שיבקרו את האסיר בשטח, כדי להפעיל את מנועי הוויראליות בקצב גבוה. ביניהם יהיו: סמיון גרפמן, דניס צ'רקוב, לירון רביבו, סהר קליזו ועוד.
כלואים. מימין: ניר ליבני, מישל טרוני ואייל גיא
לירון רביבו מבקרת את טרוני בתא
במשרד הפרסום מסבירים כי, השימוש בווידאו חי מאפשר לייצר התראה הקופצת במאות אלפי מכשירי מובייל של העוקבים אחר כוכבי הרשת ולהזמין אותם לצפות בתוכן. עם זאת, הקמפיין אינו מהלך הגברת מודעות בלבד אלא ממומן גם על ידי גורם מסחרי - אפליקציית צרכנות למוצרי חיות מחמד בשם Snoopi, שתשתלב בשיח הרשת שייצרו המשתתפים. עבור כל הורדה של האפליקציה במהלך הקמפיין, תתרום החברה שקל אחד לעמותת בעלי חיים כאשר הצפי הוא ליותר מ-100 אלף הורדות.
- 2.מעולה (ל"ת)ארז מיטל 01/02/2017 13:43הגב לתגובה זו
- 1.מהלך מגניב ומבורך. כל תרומה למען בע"ח מסחרית או לא היא חיובית. (ל"ת)סוברו אימפרזיה טורבו 01/02/2017 11:18הגב לתגובה זו