טסים לקאן: אדלר במקום ה-1 ב'דג הזהב', ברוקנר ומנצ' אחריו
אירוע השיפוט של תחרות דג הזהב - תחרות הפרסום בחסות קבוצת שוקן (עיתון הארץ) נערך היום ובסופו המשרד שיצא עם החיוך הגדול ביותר והוכתר כמנצח הוא אדלר חומסקי. מודעת המשרד למפעל הפיס זכתה במקום הראשון על פי בחירת אנשי הקריאייטיב המובילים של תעשיית הפרסום המייצגים את משרדי הפרסום שהשתתפו והגישו מודעות לתחרות. במקומות 2 ו-3 זכו משרדי הפרסום ברוקנר יער לוי ומנצ', בתאמה, עבור המודעות למגדל ו-Veet.
למעלה מ-100 מודעות הוגשו השנה לתחרות שנשפטה על ידי למעלה מ-20 אנשי קריאייטיב במשרדי עיתון הארץ, בראשות יורם לוי, מנהל הקריאייטיב הראשי ושותף בברוקנר יער לוי וסיגל סינוואני, סמנכ"ל המסחר של עיתון הארץ ומי שמנהלת את התחרות ב-7 השנים האחרונות.
השנה, כלקח שנלמד מהשנה שעברה, אז הועברה ביקורת במהלך השיפוט עצמו על עבודות שלכאורה הזכירו, או הועתקו מעבודות אחרות מעבר לים, לפני התחרות עצמה ביקש יו"ר השופטים יורם לוי מהשופטים להעביר אליו מידע במידה ומישהו מהם מוצא מודעה שנראית כמועתקת.
ההחלטה הזו הובילה לכך שמספר בודד של מודעות שהתקבל עליהן מידע שכזה, הועלו על המסך לעיני השופטים, לצד המודעה המקורית, לכאורה. על פי החלטתו של לוי במידה ואחת המודעות שהתקבל עליהן מידע מקדים תעפיל לשלב השורטליסט - 12 המודעות שמתוכן נבחרות 3 המקומות הראשונים, אז ורק אז הן יוצגו לשופטים לצד המודעות שאותן הן מזכירות.
כמדי שנה, הפרס לזוכים ב-3 המקומות הראשונים יהיה חבילת טיסות, שהייה וכניסה לפסטיבל קאן במימון קבוצת שוקן, המשמשת כנציגת הפסטיבל בישראל. המקום הראשון - אדלר חומסקי יקבל 5 חבילות אירוח, מתוכם 4 לאנשי המשרד ואחד ללקוח שהמודעה שלו זכתה. ברוקנר יער לוי, במקום השני, יקבל חבילה דומה ל-4 אנשים, ומנצ' במקום ה-3 יקבל חבילה עבור 3 אנשים. יצוין כי מנצ' רושם שנה שנייה ברציפות בין 3 הראשונים לאחר שבשנה שעברה זכה במקום ה-2.
בתוך כך, בהנהלת שוקן החליטו לתגמל את מנהלי השיווק המשתתפים בהגרלה נוספת מעבר לזוכים שוקן הגרילה בין כל מנהלי השיווק שמותגיהם ישתתפו בתחרות, כרטיס נוסף לתחרות קאן שבו זכתה חברת סיטרואן (לובינסקי).
המקום ה-1. אדלר חומסקי למפעל הפיס - לוטו
הזוכים. מימין: טל ריבן, אולגה וורובייוה, מוטי רובינשטיין ואוסקר מנדל
המקום ה-2. ברוקנר יער לוי למגדל
המקום ה-3. מנצ' ל-Veet
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
6.שמעו, אתם מרירים ממש.. כמה מילים ברשותכם..Push Forward 03/02/2017 13:13הגב לתגובה זו3 0נמאס כבר לשמוע שהפרסום בישראל חרא. נכון, הלקוח הישראלי פחדן ושמרן. אבל התפקיד שלנו, הפרסומאים, זה לדחוף אותו קדימה. לגרום לו להעיז, לא לפחד לעשות קמפיינים חדשניים וחצופים. לעולם לא נוכל להתקדם כי המשרדים מלאים מרמור וארס. אנשים כמוכם, אנשים שנכנסו לעולם הפרסום סתם, בלי אהבה ותשוקה אמיתית. אתם רק רוצים ללכת הביתה בשש ולעשות מינימום עבודה, וכשזה לא קורה, אתם מתעצבנים. תודו בזה, עם הזמן פשוט הפכתם מרירים, וזה לא הורס רק אתכם ולכן זה הורס את המשרדים. את האנשים שכן רוצים לעשות ולהוביל את הענף למקום שראוי לו. אז בשביל עצמכם ובשביל הסביבה שלכם, פשוט קחו את עצמכם ועיברו למשהו אחר שיעשה אתכם שמחים ומרוצים מהעשייה. שבת שלוםסגור
-
לא הבנתינדב 05/02/2017 09:40הגב לתגובה זו0 1באמת מה אתה טוען?סגור
-
באמאשלי שלא הבנתי אותך (ל"ת)נדב 04/02/2017 15:56הגב לתגובה זו0 1סגור
-
5.Never againקופי 02/02/2017 21:11הגב לתגובה זו1 2Neverסגור
-
4.רקוויאם לענף מת (ל"ת)מוצארט 02/02/2017 18:31הגב לתגובה זו0 2סגור
- טען עוד
-
3.פני הפרינט כפני הפרסוםאו ואבוי 02/02/2017 18:09הגב לתגובה זו1 2פרסומאים - תצאו מהסרט אתם זמניים ובקרוב תוחלפו! הפרסום מת תתקדמו.סגור
-
2.די עם הפוליטיקההמעניש 02/02/2017 15:59הגב לתגובה זו6 3מודעה 1 של אדלר סבבה וראויה מודעה 2 שחוק וגרוע, מודעת בית לחם ובמקרה של המשרד של יו"ר הוועדה מודעה 3 העתקה בוטה של מודעה מחו"ל אבל מה לעשות זה משרד הפרסום של דג הזהב והפרס למנהל השיווק? חזרו לנקודה 2... אכן, לקוח של המשרד של יו"ר הוועדה. יותר מדי סימני שאלהסגור
-
סימן שאלה נוסףד״ר רבינוביץ׳ 02/02/2017 19:31הגב לתגובה זו2 4המירמור שלך זה מפיטורים כואבים? מחוסר הגשמה? זין קטן? הורים שלא נתנו לך אהבה כשהיית ילד? פיסורה?סגור
-
1.במקום השני זכה המשרד של שופט התחרות ובשלישי המשרד של פרסומאי התחרות (ל"ת)הישג מטורף 02/02/2017 15:56הגב לתגובה זו3 4סגור
-
וגם המקום הראשון!רפי גינת 02/02/2017 19:29הגב לתגובה זו1 2המקום הראשון זה של משרד שהשתתף בתחרות! לך תשיג חיים, יא עלוב.סגור