משחק היסטורי, הרייטינג פחות: "רק" 111.3 מיליון צפו בסופרבול

הניצחון המטורף של הפטריוטס שחזרה מפיגור של 25 נק' לניצחון בהארכה, הביא 3 מיליון צופים פחות מהשיא לפני שנתיים. 117.5 מיליון צפו בהופעה של ליידי גאגא במחצית
אלכסנדר כץ |
נושאים בכתבה טום בריידי

משחק הגמר הסופר-דרמטי והיסטורי, לא הצליח לתרגם את זה גם לנתוני הרייטינג. המשחק בו ניצחה הניו אינגלנד פטריוטס את אטלנטה פלקונס 32:28, במשחק ראשון אי-פעם בסופרבול שגלש להארכה, ניפק עבור רשת FOX כ-111.3 מיליון צופים ורייטינג של 48.8%.   נתונים אלו נמוכים משמעותית מהשיא שנרשם ב-2015, אז צפו במשחק הגמר 114.4 מיליון, ואולם דומים מבחינת מספר הצופים לאלה שהיו בסופרבול 46 ב-2012. בשנה שעברה זכה המשדר ל-111.9 מיליון צופים. הייתה זו השנה השמינית ברציפות בו הסופרבול זכה ליותר מ-100 מיליון צופים, ולמעשה כל 8 המשדרים היחידים הכי נצפים בטלוויזיה האמריקאית, הם משחקי סופרבול.

 

הפאלקונס כבר הובילו ברבע האחרון ביתרון של 25 נקודות - 28:3, אבל כוכב הפטריוטס טום בריידי הוביל את קבוצתו לשוויון וניצחון בהארכה עם 31 נקודות רצופות ללא תגובה. רגעי ההכרעה של המשחק, הביאו קהל עצום עם רייטינג של 52.1% ונתח צפייה של 74%. בממוצע נתח הצפייה עמד על 72% במשדר אתמול לפנות בוקר.   ההופעה של ליידי גאגא במחצית משכה לא פחות מ-117.5 מיליון צופים, דבר שהופך את הופעת הסופרבול הזאת לשנייה הכי נצפית, אחרי הופעה של קייטי פרי בסופרבול 49 לפני שנתיים.   נתוני הרייטינג הנוכחיים מגיעים לאחר שנה לא קלה מבחינת נתוני הצפייה של משחקי הפוטבול. "משחק יום שני" בערוץ ESPN ירדה ב-13% ביחס לשנה שלפני כן, "משחק יום ראשון' ב-NBC נחלש ב-11%, ושאר המשחקים איבדו אף הם צופים.  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה