ניב חורש וזיו קורן. ראובני פרידן
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

ראובני פרידן הוא הזוכה בתקציב האקדמית ת"א-יפו

על התקציב התמודדו גם מקאן ואלי, לעומק התודעה, dsay וסוכנות הפרסום לבני נוער וצעירים - teenk
משה בנימין | (5)

משרד הפרסום ראובני פרידן הוא הזוכה בתקציב הפרסום של המכללה האקדמית תל אביב-יפו עליו נוהל מכרז בחודשים האחרונים - כך נודע לאייס. יש לציין כי משרד הפרסום מטפל במקביל בתקציב הפרסום של המכללה האקדמית בית ברל, אך מכיוון ששתי המכללות אינן מהוות מתחרות ישירות ופונות לקהלי יעד שונים, אין מדובר בניגוד אינטרסים שאינו מאפשר את ההתקשרות. 

על התקציב התמודדו גם מקאן ואלי, לעומק התודעה, dsay (שפרש לאחר שזכה בתקציב הפרסום של מכללת נתניה) וסוכנות הפרסום לבני נוער וצעירים - teenk. משרד האם של מקאן ואלי - מקאן תל אביב טיפל בתקציב לפני מספר שנים ולעומק התודעה נפרד לאחרונה מתקציב הפרסום של המכללה האקדמית נתניה והתפנה להתמודדות על תקציב זה. teenk המתמח בעולמות התוכן והדיגיטל בדגש על גילאים צעירים, הוזמן להשתתף על ידי המכללה ונענה לאתגר.

תקציב הפרסום של המכללה האקדמית תל אביב-יפו טופל בשנתיים האחרונות על ידי משרד הפרסום y&r ישראל. לפני כחצי שנה, במהלך יולי 2016, הגיע המשרד לצומת דרכים שסימנה את סוף דרכו בישראל, עם התפטרותם של המנכ"ל והמשנה למנכ"ל - גיא בר ויובל וינגסט. כפועל יוצא מכך, תקציבי הפרסום שטופלו במשרד יצאו לשוק וחלקם הוטמעו ב-jwt ישראל מקבוצת WPP המחזיקה בבעלות של שני המשרדים.

בשנת 2016 עמד תקציב הפרסום של המכללה על כ-14 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל בין 3 ל-4 מיליון שקלים בשנה. רוב התקציב, מעל ל-80% מופנה לגזרת הדיגיטל, שילוט החוצות תופס כ-10% והשאר מופנה לרדיו ולעיתונות. 

 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    הילולה 08/02/2017 20:25
    הגב לתגובה זו
    איזה יופי! אתם גדולים!
  • 2.
    גיא לך תמצא לך חיים בענף אחר (ל"ת)
    יואב 08/02/2017 16:03
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תנחומיי (ל"ת)
    גיא 07/02/2017 18:53
    הגב לתגובה זו
  • יואב 08/02/2017 12:08
    הגב לתגובה זו
    לך תמצא לך חיים
  • לשני הצדדים (ל"ת)
    ''''' 08/02/2017 10:58
    הגב לתגובה זו