
לאחר 5 שנים בארד: תקציב היח"צ של הטוטו - לבן חורין אלכסנדרוביץ
לאחר 5 שנים בהן טופל על ידי ארד תקשורת, תקציב היח"צ של הטוטו עובר לבן חורין אלכסנדרוביץ', בראשותם של טל אלכסנדרוביץ'-שגב ואיתי בן חורין, בתום מכרז שהתנהל בחודשים האחרונים.
מהטוטו נמסר: "אנחנו רוצים להודות למשרד ארד תקשורת, ליובל ארד והצוות, על ליווי הטוטו ב-5 השנים האחרונות. משרד בן חורין אלכסנדרוביץ נבחר בסיומו של המכרז וכעת הוא יוביל את הטוטו בפעילותו השוטפת בכל עולמות התקשורת השונים. אנחנו בטוחים בעוסקים במלאכה מטעם המשרד ומאחלים להם הצלחה רבה". בן חורין אלכסנדרוביץ, שהוקם בשנת 2008, מספק שירותי ייעוץ אסטרטגי-תקשורתי, ניהול משברים, ניהול קמפיינים, דוברות ויחסי ציבור. במשרד מועסקים כ-35 עובדים, ובין לקוחותיו נמנים בין היתר, הרשות לניירות ערך, בנק לאומי, אלטשולר שחם, האוניברסיטה הפתוחה, סודהסטרים, מיקרוסופט, הדקה ה-90, המכון הישראלי לדמוקרטיה ומשרד התיירות. טל אלכסנדרוביץ': "אנחנו שמחים וגאים על כך שזכינו ללוות מוסד חשוב כמו הטוטו - הגוף המשמעותי ביותר לביסוס וחיזוק הספורט בישראל. אנו מודים לטוטו על האמון שנתנו בנו ונעשה כל שביכולתנו להביא לידיעת הציבור את העשייה הרבה והברוכה של גוף חשוב זה, לחברה הישראלית בכלל ולתרבות וחינוך הספורט בישראל, בפרט".
- 2.אורן 16/02/2017 14:42הגב לתגובה זואז קיבלנו מצגת על "שיטות" "מתודות" ועניינים והמנכ"ל קיבל אותם. כשהיה צריך לספק סחורה - הם פשוט הוכיחו את בינוניותם. מיותר לציין שאחרי כמה חודשים העפנו אותם
- נדב 19/02/2017 12:06הגב לתגובה זוכל כך צודק.
- 1.דני 15/02/2017 12:28הגב לתגובה זוהם זוכים בהכל. משעמם
- אלדד 16/02/2017 14:08הגב לתגובה זווגם נחמד .