זאביק דרור נכנס ל-PR של סופרפארם: קמפיין חדש לרשת
משרד יחסי הציבור של זאביק דרור נכנס למערך התקשורת וה-PR של רשת סופר פארם. במקביל, החברה יוצאת השבוע בקמפיין חדש שצולם בדרום אפריקה (קייפטאון) המקדם סייל של המותג הפרטי לייף, במסגרתה יימכרו מאות מוצרים ב-5-20 שקל.
תקציב יחסי הציבור של סופר פארם טופל עד עתה במלואו על ידי שלום תל אביב בבעלותם של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן. ברשת הפארם הוחלט לצרף למערך את משרדו של זאביק דרור שיקבל לטיפולו את תחומי הצרכנות והלייף סטייל של החברה, בעוד ששלום תל אביב ימשיך לנהל את תחום האסטרטגיה התקשורתית לצד גלי ברגר, דוברת ומנהלת התוכן של החברה.
"לייף הוא שחקן משמעותי בסופר-פארם ובכלל, אשר אחראי לכ-20% ממכירות סופר-פארם בקטגוריות בהן הוא פועל (ללא תרופות מרשם וקוסמטיקה סלקטיבית)", אומר עופר לוי, סמנכ"ל השיווק והסחר בסופר-פארם. "רצינו להראות ללקוחות את המגוון הרחב הקיים תחת לייף ולחגוג את היותו אלטרנטיבה צרכנית נבונה, ולכל עלינו בקמפיין רחב היקף".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.אז הורידו לזמיר בכסף או הוסיפו עוד עבור זאביק? (ל"ת)שאלת תם 19/02/2017 17:29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.סחתיין לזאביק (ל"ת)אפרת 19/02/2017 15:39הגב לתגובה זו1 0סגור