רבע מליון צפיות למהלך מסחרי של וואלה - מול שיא הפריים

11 אלף צופים בכל רגע נתון, בדיוק בשעות הפריים-טיים הטלוויוני של אחרי 8 בערב, ובוואלה יכולים להיות מרוצים ממשדר טורניר הפוקר הישראל בחסות של מותג ויסקי
 | 
telegram
(1)

לצד הדיון הציבורי האם מדובר במשחק תמים או בהימורים, הרי שפעילות מסחרית של וואלה ביום רביעי האחרון הצליחה לעורר עניין במרחבי האינטרנט. וואלה שידר את גמר טורניר הפוקר של ישראל, בחסות מותג הוויסקי סינגלטון, והמשדר הסב נחת רב בבניין החברה באבן גבירול, עם כ-250 אלף צפיות במצטבר.

מדובר באירוע ראשון מסוגו בישראל במסגרתו משודר בשידור חי משחק פוקר עם טובי השחקנים הישראלים, ועוד בשעות הפריים-טיים הטלוויזיוני, מהשעה 20:00. לטורניר עצמו הגיעו 32 שחקנים, 8 העפילו לגמר, כולל אלוף העולם הישראלי אלי אלעזרא.

רגע השיא של הטורניר התרכז באירוע הגמר באולפן השקוף של וואלה כאשר המשדר הניב נתון חריג יחסית בישראל - עם כרבע מיליון צפיות (לא יוניקים). אפשר לתרגם את זה בשפת טלוויזיה לכ-8% רייטינג בערך, אבל בניגוד לנתוני הוועדה למדרוג שמודדת צפיה של פרט בודד אם צפה במשדר 3 דקות לפחות, הרי שכאן מדובר על כניסה לשידור, אפילו אם כעבור שניה הגולש נטש את המשדר.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בכל מקרה, בכל רגע נתון נהנה המשדר של וואלה מ-11 אלף צופים בממצוע, בחלוקה מעניינת של 50% באמצעות בצפייה במכשירים חכמים, ו-50% באמצעות מחשבים. ממוצע משך הצפייה עמד על כ-20 דקות, נתון הנחשב לגבוה. 

אגב, המהלך זה הוא חלק מאסטרטגיית השקת מותג הוויסקי סינגלטון בישראל, שחיפש עולמות תוכן בנוסף לקמפיין פרסומי, שהחוק מגביל אותו מאד. שידור באינטרנט משוחרר ממחויבויות רגולטוריות, וגם החוק שאוסר פרסום אלכוהול בתנאים מסוימים, פחות "קשוח" בכל הנוגע לשיתופי פעולה תכנייים-מסחריים.


מהלכים שמביאים מאות אלפי צופים


המהלך הזה מגיע כחצי שנה לאחר מהלך מסחרי אחר של וואלה, שרשם נתונים נהדרים - תצוגת האופנה של רנואר ששודרה בשידור חי. המשדר אז הניב לא פחות מ-750 אלף צופים, בעיקר בזכות שיתוף עם רשת הווידאו הפרוגרמטית ארטימדיה, שהעבירה את תצוגת האופנה של רנואר בשידור חי בו זמנית על כלל האתרים ברשת. השידור היה גם בוואלה עצמו, באפליקציה שלו, בפייסבוק של וואלה אופנה וסלבס ובאתר דובר הרוסית ZAHAV RU. 

דרך שיתוף הפעולה הזה תצוגת האופנה של רנואר הגיעה ל-REACH מדהים עם כעמט 760 אלף צפיות וידאו במהלך שעה וחצי לערך של שידור. פרסומת השידור החי בארטימדיה הוגשה על מגוון האתרים ברשת כגון ynet, נענע 10, MAKO, גלובס, תפוז ועוד, ובשלל קטגוריות תוכן, שהבולטות בהן היו חדשות, סרטים ותכניות טלוויזיה, לייף סטיל, עסקים ועוד. נתוני ההקלקה למעבר לשידור החי בוואלה עמדו על יותר מ-6% - ובארטימדיה טענו בזמנו כי בכך נשבר ממוצע הרשת הגבוה מאד גם כך, שעומד על 4%.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכל בזכות ארז קדוש האגדה (ל"ת)
    יודע טוב 05/03/2017 16:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות