אש: איך ברגר קינג עשתה מסניפים שרופים קמפיין מבריק
ברגר קינג על האש. בכל פעם שאני חושב שכבר ראיתי הכל, איפשהו בעולם יוצא קמפיין שמוכיח לי שאפילו לא הייתי קרוב. הכתובת הפעם, מיאמי, ארה"ב.
"מאז 1954 יותר סניפים של ברגר קינג נשרפו בעולם מאשר בכל סניף של רשת מזון מהיר אחרת". על פניו נתון לא מחמיא ודי מדאיג, שלא מעט חברות היו מדחיקות ומסתירות בצד בתקווה שלא ייפלט החוצה על ידי מתחרה ובטח שלא עושות ממנו קמפיין. אבל איך אומרים בקריאייטיב - Never Say Never...
על מנת להזכיר לאנשים ש-BK משתמשת כל הזמן בגריל להבה (Flame-grills) כדי לייצר את הטעם המיוחד של ההמבורגרים שלה, החליטו בחברה לצאת בסדרת מודעות שנעה על הסקאלה שבין מטורפת למבריקה. כל מודעה הציגה צילום אמיתי של סניף BK בזמן שנשרף, מארה"ב ועד איטליה.
הקמפיין לקח את הנתון השלילי והפך אותו, אולי לא לחיובי, אבל כן הצליח למצוא בו זווית
הומוריסטית שגם מתחברת למוצר עצמו - Flame-grills Burgers. בהחלט החלטה לא שגרתית שמייצרת שיח, שלילי אך גם חיובי, אבל מה שבטוח - אי אפשר להתעלם מקמפיין כזה. קריאייטיב טוב הוא שילוב של הפרעה חזקה ומציאת רלוונטיות, למרות זאת, יכול להיות שהלכו פה רחוק מדי? מה דעתכם, אשמח לשמוע. חציית גבולות או קריאייטיב מבריק? אולי שניהם?
*** הכותב הוא איש קריאייטיב ב-No, No, No, No, No, YES ומרצה לפרסום במסלול האקדמי של המכללה למנהל
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.בורגר קינגשרון אטיאס 02/07/2017 18:02הגב לתגובה זו0 0גאונות א להפוך את הנתון של השרפות משלילי למשהוא חיובי , ב יש פה עניין שגורם לקהל היעד "לחשוב שפה באמת שורפים את הבורגר כמו שהם טוענים "סגור
-
1.מודעותערן 06/03/2017 09:40הגב לתגובה זו1 1אתה צריך להרצות בחוג לאומנות ולא בחוג לפרסום. אני מנחש שהמודעות האלו הופיעו בכמה מגזיני קריאטיב ולא הרבה יותר מזה. הן בטח לא שינו באלפית אחוז את המכירות של ברגר קינג. אחלה יציאה קריאטיבית אבל ממש לא פרסום. אגב, זה נחשב מבחינתך ללכת רחוק? בסה״כ מודעה. אם היו שורפים באמת כמה סניפים ברחבי ארה״ב היו יוצרים אייטם מעניין וקיצוני...סגור