אסא קרן ויונתן טייטל מונו למנהלי קריאייטיב באדלר
משרד הפרסום אדלר חומסקי מקדם 2 קופירייטרים צעירים למשרות מנהלי קריאייטיב. מדובר באסא קרן (27) ויונתן טייטל (26), ג'וניורים טריים במונחי ענף הפרסום זוכים להבעת אמון מסמנכ"ל הקריאייטיב טל ריבן וקברניטי המשרד ומסומנים כדור הבא במחלקת הקריאייטיב.
קרן וטייטל החלו את דרכם בענף לפני כ-3 שנים, באדלר חומסקי. קרן עסק בתוכן עוד לפני שהגיע לאדלר כחלק מפרוייקט הרשת המצליח ילדי ריטלין. במשרד מציינים כי השניים חתומים על הצלחות רבות של המשרד, בין השאר: מילקי (רועי כפרי), תום יער לבזק, השפה החדשה של בנק הפועלים, מהלכים לבית השנטי ועוד.
סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי, טל ריבן: "אסא וטייטל הם מאנשי הקריאייטיב הטובים ביותר שהכרתי ואין מתאימים מהם להוביל את הקריאייטיב של המשרד לצד המנהלים הותיקים. אני מאמין שאין תחליף לגידול דור עתידי של מנהלים שגדלו וצמחו על הערכים והרוח של המשרד. אני מאחל להם המון בהצלחה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
12.הענף מסרב ליישר קואחת של פעם 07/03/2017 13:33הגב לתגובה זו8 1לא אישי, כן? יכול להיות שהם סופר מוכשרים אבל... מינוי תמוה ביותר. שני ילדים זבי חוטם שהופכים בין ליל למנהלים?! ענף הפרסום תקוע עמוק בתחילת שנות האלפיים מבחינת תנאים, משכורות ושעות עבודה ואח״כ מתפלאים מדוע כל הוותיקים המוכשרים בורחים להיי טק ולפרילאנס. מגייסים ילדים במשכורות מצחיקות שעדיין חושבים שפרסום זה קוק מטבורים של דוגמניות ומגשי סושי ולא נשאר אף אחד ראוי לקידום. תתעוררו חברים, אתם חצי רגל בקבר.סגור
-
אני זב חוטם וחושב שגם הסושי צריך להיות על הדוגמנית (ל"ת)ילד 07/03/2017 20:21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
קודמת לסמנכ״ל ברגע זה! (ל"ת)פח 08/03/2017 14:26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.כל הכבוד תותחים! (ל"ת)עובד לשעבר 07/03/2017 11:45הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.כל האמת על טל ריבןעבד פעם אצל טל ריבן 07/03/2017 11:26הגב לתגובה זו3 0טל ריבן אוהב לאכול סוכריות וממנה תחתיו אנשים שגם אוהבים לאכול סוכריות וזה כל הסיפור מי שלא אוהב סוכריות אין לו סיכוי להתקדם אצל הבנאדם הזהסגור
- טען עוד
-
9.חיים בסרט!יואב חמוציאן 07/03/2017 11:25הגב לתגובה זו2 0למכור חמוצים זה לא קל בכללסגור
-
8.שני חרטטנים שמחרטטים חירטוטיםעבד פעם באדלר 07/03/2017 11:24הגב לתגובה זו1 0כן מה ששמעתם ראיתי אותם מחרטטים מאוחר בלילה במשרד ואמרתי להם מה אתם עושים ואז ישר הם אמרו לי כלום אבל ראיתי שמאחורי הגב יש להם חירטוטים שהם מסתירים אז שאלתי אותם מה יש לכם שם מה זה חירטוטים אז הם אמרו לי על מה אתה מדבר אין פה שום חירטוטים אבל אני ראיתי שיש שם לפחות חירטוט אחד בטוח ועוד שניים שלושה חירטוטים שראיתי חצי והם אמרו לי יאללה תעוף תעוף מכאןסגור
-
7.סיפור הברזיה לא אמיתי זה יניב משארקי ירקאקס אדלר חומסקי 07/03/2017 11:21הגב לתגובה זו1 0אני הייתי כשאמרו שאסא ירק בברזיה ובכלל הוא לא היה שם והוא אהב את רונה דותן בתקופה הזאת מקום שני והוא בחיים לא היה יורק בברזיה ואז לא אומר לה לפני שהיא שותה ולגבי יונתן טייטל מדובר באיש קריאייטיב מעולה ומלא מוטיבציה שיגיע רחוק עם אנרגיות מעולות וחשיבה של פרסומאי מהשורה הראשונה שיודע את לוח הכפל על בוריוסגור
-
6.מינוי תמוהאחד שמכיר 07/03/2017 11:17הגב לתגובה זו0 0פעם אסא ירק בברזיה ואחר כך רונה דותן שתתה מזה ואז אף אחד לא שתה מהברזיה יותר עד שהיא כבר גם ככה הייתה מקולקלת וטייטל לא למד לוח הכפלסגור
-
יזבל (ל"ת)עידו תחזור לעבוד 07/03/2017 13:28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.מסכים עם 1אלמוני 07/03/2017 10:54הגב לתגובה זו0 0למכור חמוצים זה קלסגור
-
4.תעשיה פושטת רגלגדעון 07/03/2017 10:52הגב לתגובה זו3 0לא פרסונאלי, כן? מורחים ילדים עם טייטלים בשביל שלא יברחו, לקוחות מקבלים אנשי קריאיטיב חסרי ניסיון, משרדי פרסום לא מאפשרים לאנשי קריאיטיב לעשות דרך ולרכוש ניסיון במחיר חשש איבוד טאלנטים. וואקום מבאס.סגור
-
3.טייטל ואסא יכולים למכור חמוציםאלמוני 07/03/2017 10:51הגב לתגובה זו2 0הם טובים קריאטיבית מאוד ומגיע להם לנהל אבל הם בטוח יכולים למכור גם חמוצים. זה לא קשה.סגור
-
2.בלי להעליב את שני המוכשריםקראטיב בכיר מאוד 07/03/2017 10:47הגב לתגובה זו5 0המצב של ההון האנושי במחלקות הקראטיב הולך ומידרדר. לא מצליחים לגייס אנשים מוכשרים, לא גדלים מנהלים מוכשרים, רמת הכתיבה בקאנטים, ארט של מדינת עולם שלישי. מה יהיה? מה יהיה? ואל תאשימו את אמיר גיא ובעלי המשרדים ובלה בלה מה עושים????סגור
-
1.בהצלחה :) (ל"ת)ליאור 07/03/2017 10:33הגב לתגובה זו0 0סגור