: 'בייבי בום' עקפה את ה-6:1 המטורף של ברצלונה

'בייבי בום' זינקה מ-12% בהשקה ל-15.6% אתמול. במשחק ששודר ב'רשת' צפו 13.8%, ועוד 4.1% בצפו בו ב-HD בערוץ הספורט. קידום 'אוטו אוכל' הוביל את הערב עם 19.8%
 | 
telegram

ה-6:1 המטורף של ברצלונה על פ.ס.ז' הצרפתית במשחק הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות, הניב רק 13.8% בזכיינית רשת, שרכשה את זכויות השידור מערוץ הספורט. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בבוקר, עולה כי למרות הדרמה בכדורגל, הערב היה של בייבי בום (ערוץ 10), שניצחה את הערב עם 15.6%, התחזקות של 3.5 נקודות ביחס לפרק ההשקה בשבוע שעבר - אז רשם 12% בלבד.

אגב, הערוץ ה-HD של ערוץ הספורט, קיבל המשחק של ברצלונה נגד פ.ס.ז' 4.1%, ובסך הכל צפו בו כמעט 18%. 

התכנית לקידום השקתה של אוטו אוכל (רשת, ערוץ 2), ששודרה בין מהדורת החדשות לבין המשחק, קיבלה 19.8%. קדם המשחק (רשת, ערוץ 2) ניפק 14.2%, והסיכום - 11.1%. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הסדרה שוורץ (ערוץ 10) של ליטל שוורץ, קיבלה 11.1%, גם כן התחזקות ביחס לשבוע שעבר. 'היום שהיה' (ערוץ 10) ניפקה 7.6%, ו'תכנית הלילה' (רשת, ערוץ 2) רשמה 5.1%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'שיחת היום' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 7.3%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 10.4%. מנגד רשמה 'ערב טוב עם גיא פינס' 7.1%. 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 18.75 מול 10.2% ל'חדשות 10'. 'מבט' (ערוץ 1) קיבלה 4.4%. 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות