
ככה מזרימים לקוחות: am:pm מזמינה מקבלי דו"ח לקחת מתנה
בכל רשימה של "עשרת הדברים שמאפיינים את תל אביב", דו"חות חנייה יתפסו לבטח מקום של כבוד. רשת am:pm, באמצעות משרד הפרסום גרייט החליטה לגייס את הנושא הכאוב לטובתה, במהלך חביב שעשוי להגביר את תנועת הלקוחות אליה.
במסגרת חודש בסימן מתוקים המתקיים ברשת הסופרמרקט התל-אביבית, am:pm הזמינה את כל מי שקיבל דו"ח חנייה (בכחול-לבן) להתנחם עם פינוק מתוק במתנה באחד מסניפי הרשת. כדי להפיץ את הבשורה יצאה הרשת בקמפיין פייסבוק שילווה מאוחר יותר בסיור דו"חות, בו יצמידו לכל שמשה עם דו"ח מדבקה שמספרת על המבצע.
קרדיטים: סמנכ״ל שיווק: שחר אורן מנהלת השיווק: יפעת סטאל משרד הפרסום: Great Digital Partners מנכ"ל: גיא סעד סמנכ"ל קריאייטיב: רז מסינג סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר קופירייטר: איל ולך ארט: רייצ'ל שניידר מנהלי מדיה חברתית: ברק ראובן, לי מלאך מנהל תוכן: אליאב מנדלסון סמנכ"ל לקוחות: מיכל נעים ניהול לקוח: חן גרינשטיין פלנר: רן שלהבי
- 3.עדין מחכה שאליאב יעשה לי ילד. (ל"ת)מעריצה 16/03/2017 20:49הגב לתגובה זו
- 2.בן 16/03/2017 20:02הגב לתגובה זויצירת הזיכרון המחבר בניהם לדוחות? גם אם בתת-מודע
- 1.מנהל כספים 16/03/2017 12:33הגב לתגובה זואיך מפרנסים את כל רשימת הקרדיטים המכובדת מהמהלך הזה?
- דיגי וטלי 16/03/2017 22:56הגב לתגובה זו35 ואפילו 40 אחוז עמלת סופר מהמדיות מאפשרות לשלם 1.9 שח לפלנרים ולתקציבאים.
- אבי 16/03/2017 18:40הגב לתגובה זונותנים להם שובר עם פינוק מתוק.