מצילים את פוצקר. גיתם לרשות הטבע והגנים
צילום: יח"צ

רגע לפני המכרז: גיתם במהלך רשת חדש לרשות הטבע והגנים

הקמפיין, עבור העלאת מודעות למניעת הכחדה של בעלי חיים מציב במרכזו את צב הים "פוצקר"
משה בנימין | (3)

3 חודשים לאחר שרשות הטבע והגנים הודיעה על כוונתה לצאת למכרז על תקציב הפרסום שלה, משרד הפרסום גיתם BBDO שמחזיק בתקציב בשנים האחרונות יצא עם מהלך רשת חדש עבור הרשות, שמן הסתם ילווה את המכרז ברקע. 

הקמפיין, עבור העלאת מודעות למניעת הכחדה של בעלי חיים מציב במרכזו את צב הים "פוצקר". צב ים אמיתי שנפצע קשה מרשת דייגים וניצל בזכות המרכז להצלת צבי הים. במשרד מסבירים כי "מאחר ולצערנו לא כל צבי הים ברי מזל כמו פוצקר הוחלט לצאת במהלך יוצא דופן כדי לעורר מודעות וכדי למנוע הכחדה של החיה המופלאה הזו".

במשרד יצרו את "בובת פוצקר" - בובת צב ים פצוע עם פלסטר על היד. בנוסף, המשרד הציב בנמל תל אביב "וונדינג מאשין" - מכונת משחק עם ג'ויסטיק וזרוע הרמה לבובות, הנושאת את שמו של פוצקר וקוראת לעוברים ושבים להציל את הצב.

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דרבוקה 16/03/2017 12:57
    הגב לתגובה זו
    המשרד האחרון בענף שעוד תקוע עם האימהות הבלונדיניות עם הפן והילדים המתקתקים תכולי העיניים ומתולתלי בלונד,( ברור שעשיתם קאסט ולא צילמתם רנדומלית, כי צריך אישורים של משרד העבודה) ואל תביאו ילד אתיופי כדי לנפנף בו כי יראו לכם את הזיעה. עכשיו אתם יכולים לשים פס על הטוקבק הזה, או שהוא ייתן רוח גבית למישהו במשרד שיגיד אמרתי לכם, תראו אומרים את זה גם בחוץ.
  • שירן מגיתם 16/03/2017 15:26
    הגב לתגובה זו
    היי לא ליהקנו, אלו אנשים שטיילו בנמל והייתה בחורה נחמדה מטעם ההפקה שדאגה להחתים אותם על ריליסים.
  • דרבוקה 16/03/2017 17:51
    ואם לא אשכנזי מצליח להסתנן לשם, אז הוא והילדים שלו לא מתעניינים במיצבי קריאייטיב שדורשים אמפתיה וחמלה.