באותו הקו: תמנון צוחקת על המתחרות בפרסומת חדשה
מאז שמצאה את הקונספט הקריאייטיבי שלועג לכל המתחרים: פוקס, קסטרו, HOODIES (בר רפאלי) ואמריקן איגל, רשת תמנון לא מורידה רגל מהגז וממשיכה להיבנות על חשבון שאר רשתות האופנה, באמצעות משרד הפרסום JWT ישראל.
פרסומת חדשה של רשת האופנה שעד לפני שנה (הפרסומת הראשונה בקונספט זה עלתה באפריל 2016) הייתה שחקן כמעט אלמוני בכל הקשור לגזרה התקשורתית, ממשיכה את הקו שהצליח לה ומעלה הילוך ברמת ההפקה הווירטואוזית. הפעם עלילת הסרט מדמה קרב בין כל המתחרות, כפי שהן מיוצגות, אדם עם ראש נשר, ברבור, פידל קסטרו וחצי שועל-חצי אדם על הפריטים שנמצאים במבצע ברשת תמנון.
קרדיטים
מנכ״ל- יורם דמבינסקי
משנה למנכ״ל- יהב דרייזין
סופרוויזרית- שירלי אנגל
ארט- עירן ששון
תקציבאית- דנה ניסן
מנהלת הפקה- שרון בן דוד
במאי- גיא בולנדי
פוסט- תמיר ווייס
חברת הפקה- ג׳ימיני
מוסיקה- Knob ומוצרט
מנהלת שיווק תמנון- מיטל נחום
צלם- לאל אוטניק
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
8.רגע, אם כל המותגים האחריםצופה 13/04/2017 15:54הגב לתגובה זו0 0מוצגים ע"י השמות שלהם (שועל, אמריקן איגל, קסטרו), הדוגמנית של תמנון לא אמורה להסתובב עם תמנון ענקי על הראש?סגור
-
7.קונספט לפנים!אחלה פרסומת! 27/03/2017 16:04הגב לתגובה זו1 0אף אחד עוד לא עשה משהו דומה!סגור
-
6.דמבו זה שם של פילפו 20/03/2017 15:03הגב לתגובה זו3 0אבל הדמבו הזה הוא דינוזאור שזמנו חלף מזמן בענף הפרסוםסגור
-
5.more of the sameרצפת האגן 20/03/2017 13:12הגב לתגובה זו2 0למה זה מקבל אייטם שוב? זה אותו הדבר בדיוק. אגב, בעיניי אין פה גרם פאשן. איפה הבגדים שיעשו חשק? רק דחקה של קופירייטרים גברים שלא יודעים למכור אופנה.סגור
-
4.אין קרדיט לקופי או לפלנינגבעע 19/03/2017 19:17הגב לתגובה זו2 1מה שאומר שזה עוד רעיון מופלץ שעלה לדמבינסקי בשירותים, והוא שכח לנגב אותו ואיכשהו זה הגיע לטלוויזיה. זוועה.סגור
- טען עוד
-
3.אוי זה יפה! (ל"ת)תמר 19/03/2017 14:05הגב לתגובה זו1 4סגור
-
2.מי לעזאזל אחראי הקונספט של זה???אויש 19/03/2017 12:04הגב לתגובה זו2 1די, זה גרוע ממש.סגור
-
1.מזעזע, מביך, ועוד סופרלטיבים לתאר את הפח הזה. (ל"ת)חזרנו לניינטיז.. איף 19/03/2017 11:45הגב לתגובה זו5 1סגור