
באותו הקו: תמנון צוחקת על המתחרות בפרסומת חדשה
מאז שמצאה את הקונספט הקריאייטיבי שלועג לכל המתחרים: פוקס, קסטרו, HOODIES (בר רפאלי) ואמריקן איגל, רשת תמנון לא מורידה רגל מהגז וממשיכה להיבנות על חשבון שאר רשתות האופנה, באמצעות משרד הפרסום JWT ישראל.
פרסומת חדשה של רשת האופנה שעד לפני שנה (הפרסומת הראשונה בקונספט זה עלתה באפריל 2016) הייתה שחקן כמעט אלמוני בכל הקשור לגזרה התקשורתית, ממשיכה את הקו שהצליח לה ומעלה הילוך ברמת ההפקה הווירטואוזית. הפעם עלילת הסרט מדמה קרב בין כל המתחרות, כפי שהן מיוצגות, אדם עם ראש נשר, ברבור, פידל קסטרו וחצי שועל-חצי אדם על הפריטים שנמצאים במבצע ברשת תמנון.
קרדיטים מנכ״ל- יורם דמבינסקי משנה למנכ״ל- יהב דרייזין סופרוויזרית- שירלי אנגל ארט- עירן ששון תקציבאית- דנה ניסן מנהלת הפקה- שרון בן דוד במאי- גיא בולנדי פוסט- תמיר ווייס חברת הפקה- ג׳ימיני מוסיקה- Knob ומוצרט מנהלת שיווק תמנון- מיטל נחום צלם- לאל אוטניק
- 8.צופה 13/04/2017 15:54הגב לתגובה זומוצגים ע"י השמות שלהם (שועל, אמריקן איגל, קסטרו), הדוגמנית של תמנון לא אמורה להסתובב עם תמנון ענקי על הראש?
- 7.אחלה פרסומת! 27/03/2017 16:04הגב לתגובה זואף אחד עוד לא עשה משהו דומה!
- 6.פו 20/03/2017 15:03הגב לתגובה זואבל הדמבו הזה הוא דינוזאור שזמנו חלף מזמן בענף הפרסום
- 5.רצפת האגן 20/03/2017 13:12הגב לתגובה זולמה זה מקבל אייטם שוב? זה אותו הדבר בדיוק. אגב, בעיניי אין פה גרם פאשן. איפה הבגדים שיעשו חשק? רק דחקה של קופירייטרים גברים שלא יודעים למכור אופנה.
- 4.בעע 19/03/2017 19:17הגב לתגובה זומה שאומר שזה עוד רעיון מופלץ שעלה לדמבינסקי בשירותים, והוא שכח לנגב אותו ואיכשהו זה הגיע לטלוויזיה. זוועה.
- 3.אוי זה יפה! (ל"ת)תמר 19/03/2017 14:05הגב לתגובה זו
- 2.אויש 19/03/2017 12:04הגב לתגובה זודי, זה גרוע ממש.
- 1.מזעזע, מביך, ועוד סופרלטיבים לתאר את הפח הזה. (ל"ת)חזרנו לניינטיז.. איף 19/03/2017 11:45הגב לתגובה זו