נדב חנין
צילום: יח"צ

שינוי לטובה: נדב חנין מ-HOT נבחר לאיש השיווק של מארס

על פי דוח מועצת הכבלים והלווין,HOT מציגה את זמני ההמתנה הקצרים ביותר בענף. לצד זאת, בתחום הטכנולוגיה, המשיכה HOT למנף את שירות ה-MULTI שלה
כתבי אייס | (3)

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בנדב חנין, סמנכ"ל השיווק של HOT, לאיש השיווק של חודש מארס 2017, וזאת "בזכות השינוי המרשים שהובילה HOT בשנה החולפת בנושא השירות, התוכן והטכנולוגיה" כך לדברי האיגוד.

השינוי לטובה שבזכותו חנין זכה בתואר מגובה גם בדוח משרד התקשרות שפורסם בשבוע שעבר, ומדוח מועצת הכבלים והלווין שפורסם בינואר 2017 לפיו כיום HOT מציגה את זמני ההמתנה הקצרים ביותר בענף. לצד זאת, בתחום הטכנולוגיה, המשיכה HOT למנף את שירות ה-MULTI שלה. בשנת 2016 HOT השקיעה רבות בשינוי כיוון אסטרטגי ותדמיתי ב-3 עוגנים מרכזיים שכיום באים לידי ביטוי - שירות, תוכן וטכנולוגיה. זאת לאחר שבשנים האחרונות התפיסה התדמיתית של HOT בקרב הציבור הייתה של חברה בעלת שירות בעייתי במיוחד עם פער טכנולוגי ונחיתות בתחום סדרות הרכש. 

גם נושא התוכן זכה לתנופה בשנה האחרונה, עם מגון תכנים שפנו לקהלים שונים. במקביל לחתימה על הסכם עם HBO הציגה HOT  את  עונת הפקות המקור הגדולה אי פעם וזכתה ב-15 פרסי הטלוויזיה. תקשור המהפך שעוברת החברה בשלושת העוגנים המרכזיים שלה, לווה ע"י הטאלנטים מהפקות המקור של HOT, שבשילוב עם השפה הפרסומית ההומוריסטית ומסר מדויק, הצליחו להטמיע את תפישת השינויים בקהלי היעד של החברה.

גם בשורה התחתונה, התוצאות לא איחרו לבוא: HOT הצליחה לבלום את גל הנטישה מ-19% בשנה ב-2014 ל-14% ב-2016, ולראשונה מזה שנים מציגה שיעורי גיוסים נטו גבוהים. HOT אף הגבירה את השיח החיובי סביב השירות, ואת השיח סביב הסדרות שלה, והציגה שיפור מרשים במדדים התדמיתיים אודות תפישת המותג, וההמלצה עליו.

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    משהו טוב קורה לנדב (ל"ת)
    אביב 29/03/2017 12:34
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    השירות באמת לא מה שהיה פעם (ל"ת)
    מיטל 29/03/2017 12:23
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כל הכבוד נדב! עבודה יפה וניכרת! (ל"ת)
    קולגה לשעבר 29/03/2017 12:21
    הגב לתגובה זו