מקבץ יח"צ כשר לפסח: אטרקציות, בילויים ורפואה
משרד יחסי הציבור מרום תקשורת בבעלותה של טל מרום-מלובץ, זכה ב-7 תקציבי יח"צ חדשים: יריד הספרים הבינ"ל ה-28; מסעדת 'דולפין ים' בירושלים; אטרקציית מעלית הזמן בירושלים; עמותת 'יד לילד המיוחד' שמטרתה גיוס בני נוער עם צרכים מיוחד לצה"ל; חברת אורטל תיירות כנסים ונופש המתמחה בתיירות פנים וחוץ, כנסים ואירועים; חברת הנדל"ן אמבסדור ישראל; והמכון למדיניות העם היהודי בראשותם של השגרירים דניס רוס וסטיוארט אייזנשטאט.
'מרום תקשורת' הפועל בירושלים, מתמחה בטיפול בלקוחות מתחומי התיירות, קולינריה, אלכוהול, תרבות ואמנות, צרכנות, כלכלה, לייף סטייל והעיר ירושלים. בין לקוחותיו בעבר ובהווה: מלון וולדורף אסטוריה, מלון אמריקן קולוני, תיירות צובה, תיירות רמת רחל, יקב פסגות, מוזיאון המדע, מוזיאון המוזיקה, אתרי הרובע היהודי של החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי, ועוד.
משרדה של נאוה עינבר יטפל בתקציב יחסי הציבור, הדוברות והמדיה החברתית שלל האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית. האיגוד הוא חלק מההסתדרות הרפואיתת המהווה מסגרת מקצועית לרופאים העוסקים בכירורגיה פלסטית ופועל לקידום המקצוע בתחום הטיפול, ההוראה והמחקר.
משרדה של עינבר מתמחה ביחסי ציבור ומדיה חברתית בתחום הבריאות והרפואה. עם לקוחות המשרד נמנים, חברות תרופות, סטרטאפים בתחום הביו טכנולוגיה, רופאים מומחים, פסיכולוגים, פסיכיאטרים, עמותות חולים, איגודים מדעיים וחברות לציוד רפואי.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה