
השקת smart: ארד תקשורת ביח"צ, Believe בפרסום
חברת טריפל סי בחרה לאחרונה במשרד יחסי הציבור ארד תקשורת לנהל את תקציב יחסי הציבור שלה לקראת השקת מיזם הטלוויזיה החדש שלה smart. השירות יושק רשמית ביום חמישי הקרוב, בשיתוף עם חברת התוכן וונוטייז, והחברה תפעל להחדרת השירות באמצעות מערך יחסי ציבור, וגם קמפיין פרסומי שצפוי לעלות בקרוב באמצעות משרד הפרסום Believe של גולן נוחיאן.
טריפל סי תציע ללקוחות שרותי טלוויזיה חכמים בתמורה ל-50 שקלים בחודש. הערוצים כוללים את ערוצי עידן פלוס, 10 ערוצים בינ"ל, וחבילות ערוצים בערבית, רוסית ולילדים. כמו כן יוצעו ללקוחות שירותי VOD, כולל סרטים חדשים בתשלום נוסף. ואולם השירות סובל בשלב הראשוני שלו ממחסור בשידורי ספורט, מה שעשוי להוות מכשול בפני לקוחות לעבור אליו.
מיזם smart נכנס לשוק רותח - שכולל את חברות הטלוויזיה הרב ערוצית הוותיקות HOT ו-yes, ואת סלקום TV שהושקה לפני כשנתיים, ומשרתת נכון לסוף 2016 כ-122 אלף בתי אב. על השוק תסתער בקרוב גם פרטנר עם מיזם הטלוויזיה שלה, וגם נטפליקס מהווה תחרות לשחקניות הישראליות.
בשוק כזה, smart צריכה לבצע חדירה אגרסיבית. היא שכרה את שירותי ארד תקשורת שבבעלות איל ויובל ארד, אחד ממשרדי היח"צ הגדולים בשוק, שמטפל בכ-50 לקוחות, בהם אגד, קבוצת סנו, מיטב דש, קבוצת תיגבור, ועוד.
Believe של נוחיאן מטפל מזה תקופה ארוכה בחברת האם של smart - טריפל סי, וכעת גם ייקח על עצמו את קמפיין ההשקה שצפוי לעלות לאוויר בקרוב.
- 2.נדב 25/04/2017 16:09הגב לתגובה זויובל לך לעבוד בעבודה אמיתית. תפסיק לרכב על ההצלחה של אחיך. ככה זה אחים קטנים.... במקום לעשות לבד, רוכבים על הגדולים
- שרון 26/04/2017 12:09הגב לתגובה זומי שאין לו מושג אולי כדאי שישתוק...
- אורן 26/04/2017 17:27תלמד מאחיך, בעל העסק איך לא לפעול. תפסיק להיות נלהב מידי כי אתה שקוף וזה מביך
- 1.גיא 24/04/2017 15:06הגב לתגובה זואין כבר מותג כזה? לא יודע... מצלצל לי מוכר... כנראה שאני מדמיין! לא יכול להיות שמותג יקרא לעצמו בשם שכבר קיים