נולד בדיגיטל: מותג 'פלאס סייז' לנשים מושק עם 5 פרזנטוריות
מותג אופנה חדש למידות "פלאס סייז" לצעירות בשם IS:ABOUT יוצא לדרך ועושה זאת בגזרת הדיגיטל. אחת האמירות המפורסמות לפני מספר שנים, עוד בימים שהדיגיטל הרים את ראשו וחסידי הטלוויזיה טרם הבינו מה מצפה להם מהיריב החדש, היתה ש"בדיגיטל אי אפשר לבנות מותג".
מיליארדי עמודי אינטרנט מאז, חדשות לבקרים, מספר גובר והולך של מותגים בסדרי גודל שונים, גם אם לא ענקיים עושים את צעדיהם הראשונים אונליין, ובונים את המותג כשהם מתבססים על קהלי הדסקטופ והמובייל - לעיתים מבלי להפנות תקציבים לטלוויזיה בכלל.
הפעילות השיווקית פרסומית של המותג, באמצעות Hooligans נעשית מזה כחודש "מתחת לרדאר" של הציבור הרחב, ברשתות החברתיות והיום (יום ד') הגיעה לשיאה עם השקת סרט הפרסומת. הרעיון להתחיל "מלמטה" נועד לבנות את קהל הנשים סביב המותג בקבוצות סגורות של נשים, בקהילות הפלאס סייז בפייסבוק.
האסטרטגיה הפרסומית אינה עוסקת במידות אלא בגישה - אטיטיוד - כפי שהסרטון מראה. הקמפיין מתבסס על 5 פרזנטוריות במידת פלאס סייז, בעלות נוכחות דיגיטלית מוכחת, ביניהן: ירדן חי, דוגמנית שהיתה בעבר אחראית מערך הניו מדיה של צה"ל; בתיה שיף דוגמנית דתייה שהשתתפה בתכנית אמזונס; זוהר וסילויצקי המוכרת מאוד בגזרת הפייסבוק ומנהלת את קבוצת "השמנמנות של זוריק"; כרמל יהלום שעומדת מאחורי פרויקט צילום לנשים בכל המידות והחמישית, פרסומאית בשם בר דמרי שגם לה פוסטים ויראליים בפייסבוק על דימוי גוף חיובי.
קרדיטים
סמנכ"לים משותפים, is : about: עידית ויזר, רועי מזרחי, עילאי מזרחי
מנהלת קריאייטיב ראשית ואסטרטגיה: שהר לוינשטיין
מנהלת ארט ראשית: מרים מושינסקי
ארט דירקטור: ינאי הלוי
סופרוויזר: ליבנת חלבי-גנדלר
תקציבאית: יעל דורון
מנהל מדיה חברתית: יותם גיל
מפיקת משרד: איריס בצלאל
חברת הפקה: We Do
במאי: נמרוד פלד
צלם: לאל אוטניק
עורך אופליין: טל סיקורל
פוסט: סטודיו אריק וייס
מוזיקה מקורית: אורי טולדנו, Snowstar Company
מילים: שהר לוינשטיין
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.אחלה פרסומת (ל"ת)בחורה רזה 09/05/2017 14:43הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.אהבתי מאוד (ל"ת)מזה משנה 08/05/2017 14:10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.וואו (ל"ת)רונקלה 04/05/2017 08:30הגב לתגובה זו0 0סגור