
צילום: יח"צ
טור
מקיימים: Dove מגשימה את חזון ה"יופי" בדרך מבריקה
סקירת הקריאייטיב העולמי של לירון בן יעקב. והפעם, Dove מציגה תחליבי רחצה במידות שונות, בירת Skol הברזילאית מתאימה לכם פחית לפי צבע העור ומשרד התיירות המקסיקני מוריד גשם של טקילה
1. Dove ממשיכה את קמפיין "היופי האמיתי" רק שהפעם, הגיוון על כל צורותיו וגדליו לא מיוצג על ידי נשים אלא על ידי בקבוקים. דאב יצרה מהדורה מוגבלת של תחליבי רחצה המעוצבים בצורות שונות ומגוונות המייצגות את מגוון הגדלים והצורות של הגוף האנושי ה"לא מושלם", כפי שמוגדר בתעשיית היופי. יופי אמיתי מגיע בגדלים שונים, עכשיו גם בבקבוקים
2. גם מותג הבירה הברזילאי Skol מצטרף לחגיגה ויוצא עם סדרה מדהימה של פחיות בירה המגיעות בצבעים שונים ומגוונים של כל סוגי העור האנושי הקיימים. את השקת הפחיות המיוחדות בחר המותג להציג בסרטון חגיגי, צבעוני, בקצב הסמבה - כמו שהברזילאים אוהבים.באיזה צבע עור תרצו את הבירה שלכם?
3. ונקנח בטעימה ממקסיקו, על מנת לעודד את האירופאים לבוא לנפוש במקסיקו החמימה, חיבר משרד התיירות של מקסיקו בין הדבר שהמקסיקנים הכי אוהבים "טקילה", לדבר שהם הכי שונאים "גשם" ויצר לא אחר מאשר ענן טקילה, שמוריד גשם של טקילה. ויוה לה מקסיקו! גשם של טאקילה
הכותב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל
- 1.מיכאל 08/05/2017 21:40הגב לתגובה זוהקמפיין נסקר דורג כבר עי קבוצת מנהלי שיווק מציייצים אז למה לא לתת קרדיט?