ברוח בנקסי: פרסומות טמבור וקוקה קולה הפכו לאקט מחאה

פרסומת טעם החיים של קוקה קולה והפנטונים של טמבור מעבירות מסר חברתי נוקב בטייק אוף של דור ביבי ותומר הלוי
 | 
telegram

תעורכת האמנות של בנקסי - אומן ה-Street art המסתורי והמפורסם בעולם וגם אחד הפוליטיים שבהם, הולידה תחרות פרסום מקורית בבית הספר לפרסום של איגוד חברות הפרסום - הבצפר. הסטודנטים ובוגרי הבצפר קיבלו לידיהם אתגר - לקחת פרסומת אייקונית ולעשות אותה בטוויסט של מחאה. דור ביבי ותומר הלוי בלטו מעל כולם עם טוויסט לפרסומות של קוקה קולה וטמבור, בהתאמה.

דור ביבי לקח את פרסומת "טעם החיים" של קוקה קולה, אחת מיני רבות של המותג שמתקשר לעולם את החיים הטובים עם שוטים של אנשים צעירים מאושרים עם בקבוקי קוקה קולה צוננים ושירי קולדפליי ברקע. ביבי שילב בסרטון שערך מחדש תמונות זוועה ממלחמת האזרחים בסוריה והפך אותה למשהו מצמרר ושונה לחלוטין.
 

העבוה הזוכה בתחרות הייתה של תומר הלוי שנשאר בגבולות מדינת ישראל, על חשבון הקמפיין המליח של טמבור מאת אדלר חומסקי. הלוי לקח את פרסומת הפנטונים של טמבור וניסח מחדש את המסר כשהוא מעביר ביקורת חדה ומדויקת כנגד האפליה בישראל כלפי מיעוטים.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות