העיקר הבריאות: חברון זלצמן יטפל בתקציב 'הדסה מדיקל'
משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלותם של דודי חברון וגבי זלצמן יטפל בתקציבי הפרסום של הדסה מדיקה והדסה אופטימל - כך נודע לאייס.
הזכייה בתקציב מגיעה לאחר הליך של בדיקה עם מספר משרדי פרסום מצד הדסה. המשימה המרכזית של המשרד תהיה השקת המרכז הרפואי הדסה מדיקל הירושלמי במרכז הארץ, במתחם הבורסה בר״ג. כמו כן, המשרד יטפל גם בתקציב הדסה אופטימל, המרכז להסרת משקפיים בלייזר שיושק במרכז הארץ תחת הכותרת: ״60,000 עיניים לא טועות״.
תומר גלברט, סמנכ"ל פיתוח עסקי של הדסה: ״לקראת פתיחת המרכז הרפואי החדשני של הדסה במרכז נערכנו במגוון תחומים וביניהם הבחירה בחברון זלצמן כשותפים להשקה של הדסה מדיקל והדסה אופטימל. אני שמח שבחרנו שותפים עם ניסיון ויכולות העונים על האתגרים הרבים״.
דודי חברון, מנכ״ל משותף בחברון זלצמן: ״בשנים האחרונות חברון זלצמן הפך לשחקן מוביל בתחום הבריאות ואנחנו שמחים לאתגר החדש ושיתוף הפעולה עם מותג מקצועי ומוביל מהמדרגה הראשונה״.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.לא מפתיע...ליאת 18/05/2017 17:37הגב לתגובה זו0 0שעוד לקוח מגיע למשרד המעולה הזה ??סגור
-
2.הם עשרחמודים 18/05/2017 15:44הגב לתגובה זו1 0משרד טוב עם אנשים טובים!סגור
-
1.משרד מקסים ומיוחדרועי 18/05/2017 14:08הגב לתגובה זו2 0בהצלחה לכם!סגור