תקציב הפרסום של המכון הטכנולוגי חולון - HIT יוצא למכרז
לאחר מספר שנים עם ליאו ברנט שקיבל את התקציב כ"נדוניה" מרגב קויצקי לשעבר (שעל יסודיותיו הוקם המשרד), תקציב הפרסום של HIT - המוסד האקדמי "המכון הטכנולוגי חולון" יוצא למכרז.
ההתקשרות עם המשרד הזוכה תהיה ל-36 חודשים, 3 שנים, עם אופציה ל-2 הארכות בנות שנה כל אחת, עד ל-5 שנים מקסימום. על פי מסמכי המכרז, HIT מציינת כי תקציב הפרסום השנתי בשנים קודמות עמד על כ-1.6 מיליון שקלים ובשנה הקרובה הוא צפוי לעמוד על סכום דומה, ללא התחייבות.
בין תנאי הסף להתמודדות במכרז דורשת המכללה ניסיון של 3 שנים לפחות בתחום הפרסום וכן התחייבות שבמשרד פועלות כל המחלקות הנהוגות במשרדי פרסום ביניהן: הפקה, קריאייטיב, פלנינג, אסטרטגיה, סטודיו, רכש מדיה וכן ניהול לקוחות ויש ביכולתו לספק שירותי פרסום בתחומים המקובלים. בנוסף, נדרש מחזור של 20 מיליון שקל בכל אחת מ-3 השנים האחרונות על פי מדדי יפעת בקרת פרסום, עם לפחות 6 מיליון שקל שהופנו לערוצים דיגיטליים ולפחות 3 לקוחות שהתקציב שלהם עולה על 3 מיליון שקל בשנה.
המכרז יתחלק ל-3 שלבים: בשלב הראשון בדיקת ההצעות ועמידה בתנאי הסף, בשלב השני ראיון עם ממליצים ובשלב השלישי פרזנטציות. במסגרת הבריף דורש המכון שההצעה המוגשת תכלול תפיסה רעיונית אסטרטגית והמלצה על מיצוב מתאים ל-HIT ללא פתרון קריאייטיבי.
HIT הוא מוסד להשכלה גבבוהה המתמקד בהוראת המדעים, ההנדסה, העיצוב והטכנולוגיה. מעבר לפעילות ההוראה מתבצע במכון מחקר עיוני ומעשי. המכון מכשיר בוגרים בתחומי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, מדעי המחשב, מתמטיקה שימושית, עיצוב, ניהול טכנולוגיה וטכנולוגיות למידה בעלי יכולות גבוהות. המכון הינו מוסד אקדמי עצמאי ציבורי, המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוה מל"ג, ולומדים בו כ-4,400 סטודנטים לתואר ראשון ושני. ומאות סטודנטים נוספים ביחידה ללימודי תעודה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.תקציב של 1.6 מיליון ומבקשים מחזור של 20 מיליוןג'וני 21/05/2017 15:01הגב לתגובה זו0 0נו באמת ..סגור