ריקושט מעבירה את תקציב הדיגיטל והסושיאל ל-Blink
רשת ריקושט המתמחה בתחום ציוד תרמילאות, טיולים, נסיעות, מוצרי חיילים ועוד מעבירה את תקציב הדיגיטל והסושיאל ל-Blink בבעלותו של שגיא חמץ.
תקציב הפרסום של הרשת מטופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום M&C Saatchi תל אביב בעוד שהדיגיטל טופל בבאומן בר ריבנאי. פעילות הדיגיטל של הרשת שהפכה למדיה המובילה עבורה מוערכת בכמיליון שקלים.
דודי מנטין, מנכ"ל 'ריקושט': "ההחלטה לבחור ב-BLINK הגיעה לאחר בחינה של מספר חברות דיגיטל מובילות ונובעת מהאסטרטגיה הקריאייטיבית והיצירתית של החברה והמוניטין שהחברה צברה עם השנים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
6.בלינק מעוליםאיתי 22/05/2017 12:08הגב לתגובה זו0 0אנחנו מאוד מרוצים מהעבודה איתםסגור
-
5.נו באמת...ישראלי מצוי 21/05/2017 19:00הגב לתגובה זו0 0מתוך מספר חברות דיגיטל מובילות בחרו בבלינק?סגור
-
4.הגיע הזמןאה 21/05/2017 14:55הגב לתגובה זו0 0עם מוצר כזה ממש לא ברור מה יש להם לחפש במקומות אחריםסגור
-
3.אפקט העזיבה של ענת בן נתן נותן אותותיו (ל"ת)דני ידעני 21/05/2017 12:44הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.בלינק בדיגיטליניב 21/05/2017 11:46הגב לתגובה זו1 2הם מספר אחת בדיגיטל ,לא רואים אחרים ממטרסגור
- טען עוד
-
1.מסכניםdw 21/05/2017 11:36הגב לתגובה זו2 4הם עוד יתחרטוסגור