סקירת קריאייטיב: למה שאזאם שכחה הכל ביום אחד?
1. להקת הסינת' פופ המצליחה דפש מוד יוצאת לסיבוב הופעות עולמי ואין לה ממש זמן להתעסק בניהול עמוד האוהדים שלה בפייסבוק. אז במקום לזנוח את העמוד היא נותנת לאוהדים האמתיים שלה לנהל אותו. כל יום אוהד אחר, במשך שנה שלמה. מהלך יח"צ מבריק וכל כך פשוט שזה כואב.
פרסונל גי'זס: מסר אישי מדייב גהאן
2. אם יש משהו בעולם שלא יכול לשכוח, זאת אפליקציית שזאם. האפליקציה הדוגמת קטעי מוסיקה ומזהה את מקורם תוך שניות, איבדה את יכולת הזיהוי הפנומנלית למשך יום שלם, כל זאת על מנת לעורר מודעות בקרב צעירים לסיכויים שלהם לחלות במחלת האלצהיימר בגיל צעיר.
3. סרטן עור הוא דבר נפוץ בדרום אפריקה, שם קרינת ה UV - היא מהגבוהות בעולם. עובדה זו לא משנה לרוב המשתזפים שמתעלמים מסימנים חדשים המופיעים להם על הגוף, לעומת זאת, מסימנים חדשים שמופיעים להם על הרכב, מזה הם כבר ממש לא מתעלמים.
מלנומה על הרכב
הכותב הוא איש קריאייטיב ב-NoNoNoNoNoYes - ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה