עלייה בהוצאה לפרסום בשבועות לעומת אשתקד - טרה מובילה
מחקר מיוחד של יפעת בקרת פרסום עבור אייס מעלה כי המחלבות ורשתות השיווק השקיעו השנה בפרסום למוצרי חלב כ-8 מליון שקלים במחיר מוערך, לעומת כ-7.3 מליון שקלים בשנה שעברה. גידול של כ-10%.
שטראוס סקי שהובילה את הפרסום בקטגוריית הגבינות בשבועות 2016, אינה פעילה באופן מורגש השנה, ואת ההובלה בקטגוריית הגבינות תופסת טרה, המתגאה ב-100% רכיבים טבעיים באמצעות יהושע TBWA עם הקמפיין שבו מככב מנשה נוי.
עם זאת, הפתעת קטגוריית הגבינות היא חברת א.סיימן סחר בע"מ יבואנית וותיקה של מוצרים מצרפת, בעלת המותג הגבינות של נני, המתמקמת במקום השני בקטגוריה, תחת הסלוגן: "גבינות מקוריות מסביב לעולם" באמצעות משרד הפרסום BB&A. במקום השלישי בקטגוריית הגבינות נמצאת תנובה עם השף הלבן, המציעה גבינה למאפים מתוקים ומלוחים באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב.
טרה עם מנשה נוי. מובילה בהוצאה לפרסום
ואם בשבועות 2016 הייתה זו יינות ביתן שהובילה עם "מבצעים חגיגיים לשבועות", השנה לוקחת שופרסל בגדול את ההובלה בפרסום מוצרים לחג, תחת הסלוגן "הפכנו עולמות בשבילך" ומסע בינלאומי באיתור גבינות ושאר מוצרים לחג באמצעות אדלר חומסקי.
מעדני חלב - ספלנדיד מוביל
לא רק גבינות: בחגיגות החלב של שבועות לא נפקד מקומם של מעדני החלב ומוצרי החלב השונים. במקום הראשון בקטגוריות שאינן גבינות נמצא ספלנדיד של עלית תחת הסלוגן "סדרת הקינוחים - כשתגדל תבין", עוד בולט השף הלבן של תנובה עם בלילה להכנת עוגת גבינה, ויטבתה עם קרם ברולה.
נתי יעקובי מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "חג השבועות מבטא השנה נפח פרסומי גבוה יותר עקב כניסת שחקנים חדשים לקטגוריית הגבינות הקשות שנפתחה לתחרות עם הורדת מכסים, והתפתחות מותגי הבית של שופרסל הנכנסת לתחומים חדשים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה