גיתם זכה מחדש בתקציב רשות הטבע והגנים
חצי שנה לאחר היציאה למכרז על תקציב הפרסום שלה, רשות הטבע והגנים מביעה אמון במשרד הפרסום שליווה אותה בשנים האחרונות ובוחרת בגיתם BBDO לזוכה בתקציב - כך נודע לאייס. עוד התמודדו במכרז משרדי הפרסום בורודה קפלן ושמעוני פינקלשטיין פרלמוטר.
תקציב הפרסום של רשות הטבע והגנים צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקלים לשנה. עוד נודע לאייס כי בנוסף לזכייה של גיתם BBDO בתקציב הפרסום, זכתה חברת הסושיאל Web Done בבעלותה של מיכל שרייבר וגיתם בחלק הסושיאל מתוך התקציב של הרשות.
יוזכר כי, במקביל למכרז עזבה לאחרונה דוברת רשות הטבע והגנים טלי טננבוים את תפקידה לאחר 4.5 שנים. טננבוים מונתה לסמנכ"ל שיווק ותקשורת בהתאחדות המלונות ובתפקידה החדש תרכז את תחום השיווק, הדיגיטל, הדוברות ויחסי הציבור.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.הרטוב תותחיוסי 08/06/2017 17:53הגב לתגובה זו1 0גם בחור 10סגור