eco99fm רדיו
צילום: מסך

אפיק הכנסה נוסף ל-eco99fm: החלה למכור כרטיסים להופעות

כשהיא המאוזנת מבין התחנות האזוריות, ועם אפליקציית מוזיקה פופולרית, הגיעה eco99fm להסכמים עם אולמות מופעים ומשווקי הופעות בחו"ל להסכם על מכירת כרטיסים 
אלכסנדר כץ |
נושאים בכתבה eco99fm חגית קמין

שבוע לאחר שהחלה להפעיל את שירות מכירת הכרטיסים להופעות, תחנת הרדיו eco99fm משיקה אותו בצורה רשמית - במטרה ליצור אפיק הכנסה נוסף. הפיצ'ר החדש מאפשר לרכוש כרטיסים להופעות חיות באמצעות הפלטפורמות הדיגיטליות של התחנה - באתר ובאפליקציה.   מעבר לעובדה כי הפלטפורמה מציעה מענה רחב למגוון הופעות מגוון, הפיצ'ר החדש יודע "לקרוא" את הגולש או המשתמש באפליקציה, להבין את העדפותיו האישיות, ולהציע תכנים שיתאימו לו בדיוק.   תחת הרובריקה "יוצאים להופעה" יתבקש הגולש להשיב על 2 שאלות - "עם מי בא לך לצאת?" (תשובות אפשריות- עם החבר'ה, עם המשפחה, עם החצי השני שלי ועוד), ו-"מה בא לכם?" (תשובות אפשריות - לתת בראש, להתרגש ממש, לקפוץ ולהרים וכו'). בחירה של התשובות האישיות של הגולש, תעניק לו רשימת הופעות מוזיקה חיות המותאמות להעדפותיו, כפי שנבחרו על ידי מחלקת התוכן והעורכים המוזיקליים של התחנה. בנוסף, יוכל הגולש לבחור הופעות על פי שם האמן, מיקום ההופעה, או אזור בארץ. להשלמת חווית הרכישה וההתארגנות לקראת ההופעה, בצמוד לכל הופעה מוזיקלית, יוכל הגולש ליהנות מפלייליסט מותאם, ערוך ומוכן להשמעה.   eco99fm חתמה בתקופה האחרונה על הסכמים עם מועדונים רבים בישראל המקיימים הופעות, וגם עם סוכנים המציעים הופעות בחו"ל. למעשה היא מרכזת באפליקציה אחת מגוון רחב של הופעות בישראל ובעולם – וגם מקבלת עמלה ממכירת הכרטיסים, כך שמבחינת התחנה מדובר באפיק הכנסה שעשוי להיות משמעותי מאד.   לפני כשנה החלה eco99fm ביישום אסטרטגיה והצבת מטרות לעלייה באחוזי ההאזנה, הובלת שוק הסטרימינג ומוניטיזציה. על פי נתוני סקר TGI האחרונים שפורסמו בתחילת השנה, עולה כי eco99fm היא המושמעת ביותר מבין תחנות הרדיו האזוריות עם חשיפה של 10.7%. מפילוחים של קבוצת הגיל 18-49, היא גם עוקפת באחוזי האזנה תחנות ארציות.   היא נכנסה חזק לתחום המוזיקה כאשר השיקה אפליקציה עם אלפי רצועות פלייליסט וסטים מוזיקליים במגוון רחב של סגנונות מוזיקה, מהלך שהביא לתחנה את פרס אנשי השיווק ופרסים אחרים. בעקבות כך גם תחנות אחרות, בהן גל"צ ורדיו לב המדינה פנו לנתיב הזה של רצועות פלייליסט.   שירות המוזיקה הדיגיטלי של התחנה זוכה ל-32 מיליון הצגות בחודש, ובתחנה יודעים לפלח את העדפות האזנה של המשתמש. כעת במהלך האזנה יקבל המשתמש גם המלצות להופעות.

"לפני כשנה התחלנו ביישום אסטרטגיה עסקית הכוללת הובלת שוק הסטרימינג בישראל", אומרת מנכ"ל eco99fm חגית קמין. "התחנה ביקשה - והצליחה- לנפץ את תקרת הזכוכית הטריטוריאלית והתדמיתית האופיינית לתחנת רדיו אזורית, ותוך חודשים ספורים שברנו את ההגמוניה של התחנות הארציות הוותיקות. הכניסה שלנו לשוק הכרטיסים להופעות מאפיינת מגמה עולמית. רק לאחרונה דווח כי, ענקית המוזיקה באינטרנט Pandora רכשה את ticket fly, וכי התוצאות העסקיות חיוביות ומוצלחות".  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה