קבוצת פרפל משיקה את Kueez - פלטפורמת משחקי סושיאל
לצד סוכנות הפרסום והשיווק הדיגיטלי, השותפים בפרפל נכנסים לתחום חדש של משחקי סושיאל אונליין המבוססים על פרופילי הפייסבוק של הגולשים. הפלטפורמה שאותה הקימו אורי מנדי, אור כצנלסון ודניאל טוני (מחזיקי המניות העיקריים לצד שאר השותפים בפרפל) נקראת Kueez.com ופועלת ב-8 שפות ובכ-200 מדינות.
הפלטפורמה של Kueez הושקה בארץ לפני כחודש וחצי, לאחר חודשים של הרצה ופעילות רחבה בעולם. לדברי השותפים, "החברה מציגה מספרים יפים של עשרות מיליוני דפים נצפים בחודש ברחבי העולם (מתוכם כמה מיליונים בישראל), כמות של כ-6 עמודים לגולש בממוצע ו'באונס רייט' הנמוך מ-20% באופן שוטף".
Kueez לעזריאלי
במקביל לפעילות הגולשים במשחקים, החברה השיקה לאחרונה שירות חדש של משחקים ממותגים ללקוחות, המאפשר להם לייצר אינטראקציה ומעורבות גולשים גבוהה עם המותג. מספר לקוחות כבר החלו לעבוד עם החברה, וביניהם, קרולינה למקה, פנסוניק, עזריאלי ועוד.
אורי מנדי, שותף בקוויז ומנכ"ל פרפל מסר לאייס: "בנינו כאן פלטפורמה מנצחת לכל הצדדים, כאשר הגולשים מקבלים רמה גבוהה של תוכן וכיף ואילו המפרסמים מקבלים חשיפה איכותית ואינטראקציה ייחודית עם קהל המטרה שלהם".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.תחום מסריח. 502K לייקים מזוייפים. אחלה דרך להתחיל. (ל"ת)סאחיבבלטה 14/06/2017 19:57הגב לתגובה זו0 0סגור