
התגעגעתם? הדר גולדמן ישתתף בתכנית 'הכרישים'
לאחר קשיים ועיכובים בליהוק, תכנית הכרישים שצפויה לעלות לשידור בזכיינית ערוץ 2 קשת סגרה לפחות על שני "כרישים": זוהר לבקוביץ' והדר גולדמן.
שניהם, לבקוביץ' וגולדמן, בעלי עבר בפרסום. לבקוביץ' מגזרת הטכנולוגיה והסטארט-אפ ובעברו גם תקופה בה שימש כפלנר אסטרטגי במשרד הפרסום טמיר כהן - הגלגלול הראשון של JWT ישראל. גולדמן מנגד הגיח מתוך ההארד קור של תעשיית הפרסום הישראלית ונמנה על מייסדי זרמון גולדמן לצד אילון זרמון ובעבר גם התפרסם בזכות חברותו בלהקת סיאם בשנות ה-80.
לבקוביץ' עשה את הונו לאחר שמכר בשנת 2012 את אמובי, חברה שמאפשרת למפעילים סלולריים להתאים פרסומות לסוגים שונים של מדיה ותוכן לחברת התקשורת הסינגפורית סינגפור טלקום (סינגטל) תמורת 340 מיליון דולר.
גולדמן התפרסם בזכות משרד הפרסום אותו הקים וניהל לצד אילון זרמון - משרד שהיה ידוע בעבודותיו הפרובוקטביות והפך במהרה לצבעוני, מושך אש ומרכזי בשוק הפרסום המקומי, הרבה בזכות הפרסונות שניהלו אותו. ב-2012 מכר גולדמן את חלקו במשרד לזרמון ונטש את ענף הפרסום לטובת שוק הנדל"ן שבו הוא עוסק כיום.
- הדר גולדמן רוכש חברת אנרגיה מתחדשת ב-280 מיליון דולר
- על חשבון אייס באבושדיד// "דמיינתי מקטרות אופיום וברי סחרוף בתור מארחת"
התכנית בהפקת 'גיל הפקות', שלמעשה חוזרת לאוויר לאחר שבעבר שודרה תחת אותו השם בערוץ 10, תצא לצילום החל מהחודש הבא כשהיא מיועדת לשידור בפריים (טיים) שני. בתכנית יתחרו ביניהם הכרישים - בעלי ההון - על פרויקטים שיוצגו בפניהם ולאחר שיבחרו ישקיעו בהם מכיסם הפרטי.
- 1.מיכאל 19/06/2017 15:54הגב לתגובה זובתוכנית הקודמת איש לא השקיע היו רק דיבורים וגם הפעם זה צפוי.. בטח לא גולדמן ישקיע כסף, ההפקה מחפשת טיפוסים צבעונים לצורך צהוב ורייטינג אבל בפועל לא יקרה דבר