מגנוליה
צילום: יח"צ

תקציב הפרסום של רשת 'מגנוליה' עובר לבאומן בר ריבנאי

בשנת 2016 טופל התקציב על ידי ראובני פרידן ipg לצד פעילות עצמאית של הרשת ועמד על כ-4 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-1.5 מיליון שקלים
משה בנימין |

תקציב הפרסום של רשת התכשיטים מגנוליה עובר למשרד הפרסום באומן בר ריבנאי. בשנת 2016 טופל התקציב על ידי ראובני פרידן ipg לצד פעילות עצמאית של הרשת ועמד על כ-4 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-1.5 מיליון שקלים.

מגנוליה הוקמה ב-1996 ונמכרה ב-2007 לקרן ההשקעות מרקסטון. ב-2016 החליפה הרשת ידיים ונרכשה על ידי חברת תכשיטי בן יהודה בעסקה שבמסגרתה מרקסטון תקבל נתח מרווחי החברה ב-3 השנים הקרובות. 

מגנוליה מפעילה רשת של כ-90 דוכני תכשיטים שרובם ממוקמים בקניונים בישראל. בנוסף לכך, לרשת דוכנים הפועלים תחת השם מגנוליה מסביב לעולם שרובם באחזקה של זכייינים. 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה