מצאו שפה: קמפיין הפואטרי סלאם ל-Pepper מדויק ומחודד
Pepper הבנק/לא בנק החדש של קבוצת לאומי לוחץ על דוושת הגז ומגביר מהירות עם סדרת סרטים חדשה שעלתה אתמול (יום ד') לרשת. לאחר סדרת הסרטים הלא כל כך ברורים לאפליקציית התשלומים Pepper pay, נראה שלאומי ומקאן תל אביב מפצים על חוסר המיקוד שם, בבניית מותג הבנקאות שיפעל רק במובייל וצפוי להיות בפוקוס של לאומי, עם שפה מחודדת, מדויקת ומתוזמנת, רעיונית ותרבותית למוצר בנקאי חדש ושונה לחלוטין הפונה לקהל הדור החדש.
לדברי אלדד וינברגר, סמנכ"ל הלקוחות של מקאן תל אביב המטפל ב-Pepper: "האסימון נפל כש-Pepper בעצם הוקם. הוא שבר את כל ההגדרות של איך נראה בנק ואיך נראים בנקאים ומוצר בנקאי. המשרדים לא נראים כמו בנק, האנשים שעובדים שם הם לא בנקאים אלא יותר מעצבים, טכנולוגים, אנשי UI UX וגם, אנשי פיננסים".
על הקונספט הקריאייטיבי אומר וינברגר: "זה לקח אותנו להבנה שהגדרות 'זה של פעם'. המוצר הוא חשבון בנק אבל הוא לא בנק, הוא רק במובייל ואין לו סניפים. הוא פעיל 24/7 מסביב לשעון וגם אם סיימת לעבוד ב-2 בלילה ואתה צריך עכשיו משהו, יש לך עם מי לדבר". עוד הוא מוסיף, כי "במהלך העבודה רצינו להבין איך לספר את זה לקהל שלנו והבנו שאם לא נזהר נוכל ליפול למלכודות של עצמנו - ואז אמרנו 'אל תקרא לי בנק' - מה אני כן? בוא לא נדבר הרבה...תוריד אפליקציה, זה פתוח לכולם ותנסה".
אתמול עלו לאוויר 5 סרטים ראשונים מתוך מהלך שיכלול עשרות סרטונים נוספים. אסטרטגיית המדיה היא מטבע הדברים "מובייל פירסט" ובמקרה הזה היא משלבת בין נתח השוק הגדל של עולם המובייל וידאו בפרסום והמוצר עצמו שיושב בדיוק על המשבצת הזו.
קהל היעד המוגדר למהלך הם דור ה"מילניאלס", צעירים שנולדו בשנות ה-80-90 שכעת כשהם בגילאי 25-35 הם מנהלים אורח חיים דיגיטלי שבאופיו מתאים לתפיסה הטכנולוגית הרזה והחדשנית של Pepper. במהלך מייצר הזדהות עם הקהל שהוגדר ומסר העל ש"הגדרות זה של פעם" הסרטים מציגים 5 דמויות: החנונית, הערס, ההיפסטר הפריק והסטלן שהם רק לכאורה מה שאתם אמורים לחשוב עליהם, כי הערס הוא לא באמת ערס טיפוסי אלא סטודנט שנה ג' בטכניון, והסטלן הוא לא באמת מה שאתם חושבים כי בעצם יש לו חברה "לפיתוח אפליקציות משהו קטלני" וכך הלאה.
האלמנט הנוסף שגם "מדלוור" את הקמפיין קדימה הוא אופן ההגשה, בדרך של "פואטרי סלאם" סגנון "יריית השירה" שהפך בשנתיים האחרונות לטרנד לוהט בישראל שסביבו התפתח הייפ תרבותי כשהוא מצליח "להכיל את כולם" מכל הקשת האזרחית בישראל וכמובן, זוכה לעדנה על גבי הרשתות החברתיות. וינברגר מסביר לאייס שהרעיון להגשת ה"פואטרי סלאם" הגיע מצד הבמאי שחר סגל: "שחר הביא את זה והצוות של רן אלון (מנהל קריאייטיב במקאן, מ"ב) פיתח את התוכן יחד עם ערן בר יוחאי מ-Pepper".
אל תקרא לי פריק
אל תקרא לי סטלן
אל תקרא לי ערס
אל תקרא לי חנונית
אל תקרא לי היפסטר
קרדיטים:
ניהול לקוח: אלדד ויינברגר, שלי מיאלי, לירן רוזן, אורטל בן אבי, תום אשל, דריה סימיון
קריאייטיב: נדב פרסמן, רן אלון, אדם בני, דן קשאני, נתנאל חג'ג', עד נוי, רועי רוקח, דריה חודיאקוב, מארק וולצ'ר, עידו קציר
פלנינג: עינת בן חורין
הפקה: נווה זרח, אדווה נבון, דן סגל
מדיה: יניב סנה, ליאור שבו, הילה אחלר, רעות כהן, דורין מייקל
חברת הפקה: עומרי פז
במאי: שחר סגל
סטודיו מקאן וטל ברזילי
סטודיו מקאן דיגיטל ונורית רון
בית פוסט: גרוויטי
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
11.הוציאו את ה-"FUN" מהמילה-"FUN"עמית 20/01/2018 08:30הגב לתגובה זו0 0המיתוג גרוע, מנסה מדי להיות חברי ולהשתמש בסלנג אבל הוא פשוט גרוע. לא יודע מי חשב שזה "מחודד ומדוייק" אבל הביקורות מהציבור הרחב ותחושת הגועל מהקמפיין מוכיחות אחרת. המשרד עשה עבודה מצויינת עם אבשלום קור ואיקאה, אבל פה פספס ובאדיר. כראייה, שימו לב כמה טוחנים את הקמפיין, אם היה אפקטיבי, היו כבר מפחיתים את הפרסום, אבל הוא לא, אז הם דוחפים אותו לכל פינה (לא משנה כמה לא רלוונטית).סגור
-
10.קמפיין פתטיבוב 06/11/2017 10:51הגב לתגובה זו1 0המאמץ הכושל לפנות לאוכלוסייה "צעירה" או לפחות מה שמשרד הפרסום חושב שמדבר לצעירים עלובה. השחור לבן האינסטגרמי, הקריין שמדבר בטון נונשלנטי והשחקנים הגרועים מעצבנים את כל המדינה ואחיותיה. ניכר שאתם לא מבינים מה הקהל שלכם רוצה או איך הוא מדבר. פטתי.סגור
-
9.זה כל כך גרועקופי שיותר טוב ממך. 02/07/2017 13:28הגב לתגובה זו1 0שאני לא יודע מאיפה להתחיל. מרמת הקונפסט, וכלה בביצוע.סגור
-
אז מה אתה מסתתר?בא ללמוד 03/07/2017 13:12הגב לתגובה זו0 1שים עבודה יותר טובה שלך כאן, שכולם ילמדו.סגור
-
8.יש את זה ביותר מתחנף?חן פאן 28/06/2017 21:59הגב לתגובה זו1 1מתאמץ, מתחנף, מיושן וצפוי.סגור
- טען עוד
-
7.בוקר טוב מדינת תל אביב (ל"ת)אבי 28/06/2017 14:02הגב לתגובה זו1 0סגור
-
בוקר טוב גם לך פרובינציאל (ל"ת)מנהלי שיווק מפליצים מהפה 28/06/2017 21:48הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.כשמדברים עם כל כך הרבה שמות תואר, זה מריח לא טוב (ל"ת)רחרחן מדולוור, עאלק 28/06/2017 13:54הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.כבוד הנשיא, סיל וו פלהמלהקת ותיקה 28/06/2017 13:46הגב לתגובה זו1 0מתי ייפסק מחול השדים המטורף בישיבות הליהוק? גזענות מהזן הנמוך ביותר. חלאס כבר! השתגעתם?! אני יוצאת עכשיו מישיבת הפקה מזועזעת ומתביישת. מתביישת בנו כתעשייה. ״רגע היא מזרחית? מה שם המשפחה שלה? אה ברדה, אז למה היא בלונדינית זה לא טוב. יעופו עלינו ביג טיים״. ועוד שאר סינקים מבחילים. הנאצים היו מחמירים פחות. בעעעעעסגור
-
4.קונספט מעצבןזה מדבר אלי 28/06/2017 13:31הגב לתגובה זו6 1אהבתי את הביצוע - אבל קונספט שיוצא מנקודת הנחה שצעירים הם עם של מפגרים ושלא מבין שפפר זה בנק באינטרנט זה נשגב מבינתי. ועוד משהו, אני מבטיח לכם שהם מזהים את המניפולציה הזו ומתעצבנים. ובנק מציגים רק פעם אחת, בהצלחה למרות שאהבתי את הביצוע אני לא בטוח שפוטוריסלאם כזה תופס מחוץ למדינתינו האהובה ת"אסגור
-
3.נשבע לכם באמא שלי שהגדרות זה של פעםזה מדבר אלי 28/06/2017 13:20הגב לתגובה זו3 1אני בן 50, אני הקהל ? סליחה 49 באוגוסטסגור
-
2.מתאמץ מזיע ועילג (ל"ת)אסי מון 28/06/2017 11:06הגב לתגובה זו5 3סגור
-
1.מקאן המעוליםיניב 28/06/2017 11:01הגב לתגובה זו2 4חוזרים למפהסגור