תקציב הפרסום להשקת הניידים של ASUS לבורודה קפלן

המותג הקוריאני שידוע לישראלים בעיקר תודות לקו המחשבים הניידים שלו יחל לשווק בישראל את מכשיר הטלפון הנייד מדגם ZenFone
 | 
telegram
(1)

משרד הפרסום בורודה קפלן זכה בתקציב הפרסום להשקת הטלפונים הניידים של מותג האלקטרוניקה אסוס - כך נודע לאייס. 

המותג הטאיוואני שידוע לישראלים בעיקר תודות לקו המחשבים הניידים שלו יחל לשווק בישראל את מכשיר הטלפון הנייד מדגם ZenFone שבגרסתו הקודמת לפני כ-3 שנים נמכר בישראל במחיר נמוך מ-1000 שקלים. על התקציב התמודד גם משרד הפרסום ראובני פרידן ipg.

בשנת 2016 טיפלו ב-ASUS ענבר מרחב G ופוקס גורן גלעדי והתקציב השנתי עמד על כ-10 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-3.5 מיליון שקלים. בשנת 2017 קטן התקציב משמעותית והוא טופל במשרד הפרסום דייס מרקטינג. כעת כאמור יושם דגש על החדרת הטלפונים הניידים מדגם ZenFone3 לארץ.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ידיעה מופרחת
    גיא 03/07/2017 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המכשיר הזה לא יגיע לנתח שוק של 1%. תקציב של 3.5 מיליון ש״ח? לא נראה לי... אולי מיליון וחצי ₪ וגם זה בהגזמה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות