תקציב הפרסום להשקת הניידים של ASUS לבורודה קפלן
משרד הפרסום בורודה קפלן זכה בתקציב הפרסום להשקת הטלפונים הניידים של מותג האלקטרוניקה אסוס - כך נודע לאייס.
המותג הטאיוואני שידוע לישראלים בעיקר תודות לקו המחשבים הניידים שלו יחל לשווק בישראל את מכשיר הטלפון הנייד מדגם ZenFone שבגרסתו הקודמת לפני כ-3 שנים נמכר בישראל במחיר נמוך מ-1000 שקלים. על התקציב התמודד גם משרד הפרסום ראובני פרידן ipg.
בשנת 2016 טיפלו ב-ASUS ענבר מרחב G ופוקס גורן גלעדי והתקציב השנתי עמד על כ-10 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-3.5 מיליון שקלים. בשנת 2017 קטן התקציב משמעותית והוא טופל במשרד הפרסום דייס מרקטינג. כעת כאמור יושם דגש על החדרת הטלפונים הניידים מדגם ZenFone3 לארץ.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.ידיעה מופרחתגיא 03/07/2017 11:59הגב לתגובה זו0 0המכשיר הזה לא יגיע לנתח שוק של 1%. תקציב של 3.5 מיליון ש״ח? לא נראה לי... אולי מיליון וחצי ₪ וגם זה בהגזמהסגור