
מאיה שרן: "זה צבוע לחשוב שפרסום צריך להציג עולם מושלם"
פרק רביעי בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER של מירן פחמן עלה לאוויר, והשבוע מתארחת מאיה שרן סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע TBWA שמדברת על תחושת ההחמצה בקקטוס, התקווה שהמנכ"ל החדש יגאל ברקת "יהפוך את הקערה וישים את הקריאייטיב והאסטרטגיה בפרונט", פמיניזם, שובניזם ונשים בפרסום, סערת קמפיין מכבי עם אדיר מילר, הקריירה שלה בתעשייה, הפרגון לקמפיין "קטסטרוף" של מקאן תל אביב ועוד.
לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
הפודקאסט של מירן פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, יעלה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית תתארח דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחה מעמיקה על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל.
- 2.ריבוזום 09/07/2017 09:10הגב לתגובה זוכריזמה איז אה ביץ', אישה יפה ומרשימה שלקוחות מאוד אוהבים, אבל תמיד זה נגמר במנשה נוי אומר איזה משחק מילים, לא מספקת את הסחורה הקריאייטיבית, יהושע לעולם לא יחזור לתקופה של ספי רובי וניסים מויאל .
- 1.אין על מאיה בכל העולם!!! (ל"ת)מיכאל 06/07/2017 16:44הגב לתגובה זו