קוין ואן אריק ודובי גל
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

על הדרך: קוין ואן אריק ודובי גל בקמפיין משעשע לקולון

הקמפיין שמטבע הדברים סובב סביב דמות המתאבק של ואן אריק, ממשיך את הקו הפרוע וההומוריסטי שבאמצעותו רקיט בנקיזר ממתגת את קולון סטריפים וקולון בכלל
משה בנימין | (14)

ביקורו של המתאבק המיתולוגי קוין ואן אריק בישראל, שדור שלם של ישראלים משנות ה-70-80 גדלו עליו מקבל תפנית מסחרית עם כיכובו בקמפיין חדש לקולון סטריפים מבית רקיט בנקיזר לצד דובי גל.

הקמפיין שמטבע הדברים סובב סביב דמות המתאבק של ואן אריק, ממשיך את הקו הפרוע וההומוריסטי שבאמצעותו רקיט בנקיזר ממתגת את קולון סטריפים וקולון בכלל. הוא ממשיך קו קליל ומוצלח שהחל עוד בסרט קולון 101 שזכה בעבר בפרסים והכרה בינלאומית ולאחרונה קמפיין המחשבות בראש והגימיק הויראלי עם שימי תבורי ורעייתו יהודית.

מאחורי הרעיון והקריאייטיב למהלך עומד גבי אטל, לשעבר מנכ"ל זניט מדיה ובהווה עצמאי שמשלב בין ניסיונו הרב בתחום המדיה ליוזמות קריאייטיביות שעולות יפה כגון זו. לדברי גיא ינאי סמנכ"ל השיווק של רקיט בנקיזר: "הרעיון הוצע לנו על ידי גבי אטל ויחד פיתחנו והרחבנו אותו. רצינו לעשות משהו עם קוין ואן אריק ולגמרי במקרה, ללא ידיעה מוקדמת, הסתבר שהוא מגיע לארץ, אז זירזנו את ההגעה שלו ביום אחד לצורך הצילומים".

הסרט שצפוי לו גם סרט המשך בכיכובו של ואן אריק, ומוגדר על ידי ינאי כ"הפתעה" מיועד לעולמות הדיגיטל והרשתות החברתיות בלבד. לדברי ינאי השפה של קולון היא "קלילה חדשנית ופורצת דרך ושונה מאוד מעולמות הכביסה הרגילים". הסרטים אינם זולגים לעולמות ההארד סייל ובעיקר משמשים כפלטפורמה להעברת מסרים ברמת תדמית המותג והנעה להתנסות במוצר.  

קרדיטים: סמנכ"ל שיווק רקיט בנקיזר: גיא ינאי הפקה: קוקורוזה יח"צ: גיא אופק במאי: ישי קרני אקהאוס קריאייטיב: גבי אטל

 

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    אלון 16/07/2017 10:56
    הגב לתגובה זו
    מי משלם לו משכורת? למה? מישהו באמת השווה את זה למה שעשה בן סבר לקולון? מביך
  • 10.
    מושון 16/07/2017 09:32
    הגב לתגובה זו
    ואני דווקא מישהו שמחבב את גבי
  • 9.
    מה זה השטויות האלה?? איפה ענבר מרחב? (ל"ת)
    מוזר 14/07/2017 09:13
    הגב לתגובה זו
  • הם עסוקים בלרשום את התגובות פה (ל"ת)
    מבין 14/07/2017 12:57
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    אריק 14/07/2017 07:08
    הגב לתגובה זו
    זה מדהים כמה הסרט הזה נורא. קריאטיב בכאילו. רדוד. עלוב. לא מצחיק. לא משכנע.
  • 7.
    טקסס טורנדו 14/07/2017 00:02
    הגב לתגובה זו
    אהבתי במיוחד את המחוות הקטנות לאוהדי הרסלינג והפאנצ'ים הנסתרים. דובי גל על סולם יענו קרב סולם. דובי גל אומר ערוץ לבנון ואז YES, בכך הוא מסמל את הקידמה שעברנו מאז ימי האנטנות החומות שקלטו את ערוץ לבנון עד לצלחות הלווין שיש בגגות כל בית של חברת YES. החילוף כאילו מדובר בקרב היאבקות, וכל אחד היה יכול לראות בבירור שקווין מבצע את לפיתת ה-CLAW על כל אחת מן השקיות. והפאנץ' (תרתי משמע חחח) מגיע כשבעצם אנחנו מגלים שמדובר בפרסומת לקולון סטריפים, שזה סוג של מחווה מאוד מרגשת לקרי ז"ל, שהיה נוהג להתהדר בהם על הידיים וגם על הראש. בסוף הסרט יש עוד מהלך חכם כשהם אומרים דיס מחליף דיס, שזה נשמע דומה במצלול ל-WCW, ארגון הרסלינג המיתולוגי. ומי שלא מבין שילך לשמוע פודקאסט עם אסי שבתאי.
  • יוני 14/07/2017 11:54
    הגב לתגובה זו
    אז כדאי שתקשיב: כל מה שכתבת לא עובר! הכל אצלך בראש ואצל ארבעת הלייקים האחרים שיצרו את הפרסומת. אין קשר למה שרואים בפועל. מצלול אלק.
  • טקסס טורנדו 14/07/2017 12:35
    הלוואי הייתי חלק מהצוות הזה. איזו חשיבה! שאפו.
  • 6.
    שתקו שתקו פרסומת מצוינת (ל"ת)
    טקסס טורנדו 13/07/2017 23:48
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    יוני 13/07/2017 21:18
    הגב לתגובה זו
    כמה מילים וברברת ואפס קריאייטיב. גם הביצוע חיוור. העיקר שהביאו את ואן אריק. זה לא מספיקקקקק להביא פרסונה מתי תקלטו?
  • 4.
    זה כל כך גרוע (ל"ת)
    huro 13/07/2017 20:34
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    זה גרוע (ל"ת)
    וואו 13/07/2017 20:09
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אנה 13/07/2017 19:24
    הגב לתגובה זו
    וזאת עוד הוכחה שיש צורך במשרד פרסום כדי לעשות קריאייטיב
  • 1.
    דנה 13/07/2017 17:11
    הגב לתגובה זו
    וזאת יוד הוכחה שאין צורך במשרד פרסום שגוזר עמלות , ורעיון מוצלח עושה את העבודה בלי כל הטררם מסביב